Ja, vlinder, in totaal heb je er al meer dan 37 weken zwangerschap opzitten... voor de 2 kindjes samen dan.
Hoi meiden, vanmorgen controle gehad en we hebben een datum voor een geplande keizersnede 16Juli is de grote dag mits ze eerder willen komen,(ook goed hoor ) Wilde het even met jullie delen! @Melis,wat een poepie @Caruli,hopelijk sluiten jullie dit jaar ook mooi af.... Dikke kus voor jullie allemaal!
Daisy, ik ben dol dol dol blij voor je, echt waar! Je hebt nu al alles klaar, fijn hoor ! Op die dag zal ik zeker aan je denken meis!
Oef, 16 juli is de grote dag... spannend, hoor! Wel jammer, een keizersnede, maar het gaat niet anders natuurlijk. Alvast veel succes/sterkte, Daisy.
16 Juli is een super mooie dag.........dan ben ik n.l. JARIG hahahahahaha. Een super mooie dag natuurlijk, dan word het een lief gevoelig kreeftje
Prachtig, dat worden mooie dubbele feesten midden in de zomer! Heerlijke tijd om jarig te zijn, toch?
daisy: fijn dat je nu weet wanneer het gaat gebeuren als ze niet eerder willen komen dan he heel veel succes en hopelijk valt de ks je mee
woohoo, nog 12 dagen en dan hebben we babies! nou ja jullie, maar het voelt ook wel een klein beetje als 'onze' babies hihihi
Jullie mogen zeker een beetje van "onze" babies meegenieten hoor. Word nog spannend tussen Daisy en mij. ha ha Ons meisie is er ook vóór 17 juli. Jullie horen het wel.
Lieve meiden, Wij hebben afgelopen donderdag de 12 weken echo gehad en ons kindje heeft geeeeeen anencephalie! We zijn er dolgelukkig mee! Dit is voor ons een grote stap! Het blijft natuurlijk allemaal reuzespannend, maar ik heb goede hoop! Het kindje had al een gevuld maagje en blaasje, dus dat was ook een goed teken zei de gyn. Dinsdag krijgen we de uitslag van de combitest! Maar voor nu, ben ik alvast enorm opgelucht! Op naar de volgende stap! Liefs Marjolein
Hey Marjolein, Wat een geweldig nieuws! Wat spannend allemaal he?! Ik hoop ook voor jullie dat alles er verder goed uit ziet. Wij hebben inmiddels bij 18 weken een echo gehad, en krijgen vrijdag weer een echo. Tot nu toe zag ook bij ons alles er goed uit en zijn er geen afwijkingen te zien. Zo fijn. Succes met je zwangerschap en met het afwachten op de uitslag van de test. Liefs Christa.
@Marjolein,wat een supergoed nieuws zeg! Ben erg blij voor jullie! **doet een vreugde dansje** @Christa,geweldig toch heh meis! Kan je een beetje genieten van je zwangerschap?