Melis,een hele dikke knuffel voor jou en je meissie... Heb ook niks meer gehoord? Iemand toevallig wel? -x-
Meliske, waar ben je? Wij Januari mama's missen je en hopen dat alles goed met je gaat! Sorry meiden dat ik even zo brutaal inbreek.....
Haaj, Ik wil ook nog hier ff onze Aguilegia feliciteren met hun zwangerschap! Echt helemaal super! Geniet er van... Ik hoop dat er snel meerdere vlindermama's mogen volgen! Liefs Dais.. -x-
Dank jullie wel, Daisy en Meliske! Je had nog niet echt iets "gemist" hoor, Meliske! Pas vanochtend heb ik een topic geopend bij "Ik ben zwanger". Dus "gemist" is overdreven... Wow, ik ben wel blij, maar ook nog een beetje jumpy. Toch nog af en toe "inspecteren" of het nog goed gaat daar beneden...
Hoi, ik wil je hier ook nog even feliciteren met je zwangerschap. Ik had ook al een berichtje op je toppic geplaatst maar doe het hier ook nog even. Probeer je wel te genieten! Ik hoop dat we je allemaal snel gaan volgen. Groetjes Miranda.
heb net je topic gelezen bij ik ben zwanger! echt geweldig meid! ik hoop ook dat er nog veel zullen volgen!
Yeah Aquilegia, wat een GEWELDIG nieuws! Ik zat te knipperen met mijn ogen toen ik bovenstaande las. Van harte gefeliciteerd! Super.
Dank jullie wel, meiden, dat jullie zo meeleven. Heel lief van jullie. Ik hoop inderdaad dat er nog veel zullen volgen.
Hi meis, is ook logisch toch,maar je moet wel een beetje proberen te genieten he? Ik ben echt zo blij voor je,het lijkt wel of ik zelf zwanger ben zo spannend,hihi..... Knuff voor jullie! -x-
Dames! Ik heb vanmorgen een test gedaan en we zagen een licht streepje.. Nu weet ik het dus ff niet meer,pfff.. Je kan beter een dikke vette streep hebben of helemaal geen! Ik denk dat ik morgenvroeg nog maar een keer ga testen,heb nu met Matcare getest en ga straks ff bij Kruitvat testje halen,wat denken jullie? Zou ik ook vanvaond al kunnen testen? Ik kan niet wachten! :-k Veel liefs Dais.. -x-
Hoi Daisy jeetje wat spannend zeg ik zal voor je [-o< [-o< dat het zo is. *aquilera van harte meid het is je gegund en probeer te genieten echt geweldig voor je veel liefs debby