ow dais! Ik zou je toch echt even willen komen knuffelen! hoelang duurt het voordat je mannetje thuis is! En wat fijn dat ie meteen naar huis kan komen zeg!
daar is geen twijfel over mogelijk! das een dikke vette zwanger hoor! Gefeliciteerd! Jullie 2de wondertje is onderweg!
YES! Dank je wel meiden,ben erg blij dat jullie het ook zien,jippie! Ga nu ff mun banner aanpassen..... Veel liefs Dais.. -x- \/
GEFELICITEERD! phoe zit hier met tranen van geluk in mijn ogen, kan het haast niet geloven! weer een vlindermamma met een wondertje onderweg, wat geweldig! jippie!
oh daisy ik ben zoooooooo blij voor jullie! ik zit hier stiekem effe te janken op kantoor! straks zitten we hier met allemaal zwangere meiden, heerlijk!
Nou Dais en Aquilegia.... jullie liggen heel dicht bij elkaar! Jullie zijn beiden 32, dat zouden dan 2 meiden moeten gaan worden volgens de chinese kalender....
oh daisy wat een geweldig nieuws voor jou en je mannetje echt onwijs tof(dat er maar gauw meer mogen volgen) liefs debby
Is dat zo? Het belangrijkste is natuurlijk een gezond kindje, maar een meisje vind ik stiekem toch wel heel leuk!
Lieve Dais. GEFELICITEERD! Ik was heleaas vandaag niet op de site, heb je verhaal dus net gelezen. Meid wat een geweldig nieuws. Ik vind het echt super voor jullie. En nou genieten meid. Liefs Miranda.
Sluit ik me helemaal bij aan! We mogen wel een klein beetje een voorkeur hebben he?Hihi.. @Miranda,dank je wel meis! Ik blijf voor je duimen hoor,hoop dat je ook posi test... [-o< [-o< [-o< Fijne dag allemaal,ik mag gaan werken! Liefs Dais.. -x-
nu ik dit van jullie lees gaan mijn eierstokken alweer rammelen! en dan denk ik: zal ik de gok al gaan wagen of is het beter om te wachten. af en toe weet ik het gewoon niet