loopy, ik denk als je nu nog een beetje twijfelt, je misschien nog even een maandje verder moet kijken, misschien voelt het dan anders?
Meid je wil het toch zo graag? Ga ervoor zou ik zeggen! Wat houdt je tegen,nu kan het,leuke vent,die ook kindjes wil,hup! Succes he meis! -x-
Hey loopy, ik weet precies hoe je je voelt. Wij mochten nog niet zwanger raken voordat we ons laatste gesprek hadden gehad. Dat gesprek is dus deze vrijdag, maar hebben teeds wel wat geklust. Niet helemaal op de juiste tijd, maar voor mijn gevoel heb ik dez ronde dus niet helemaal weggegooid. Ik denk steeds meer dat het deze ronde niet raak is (naga. test en geen ongie), dus dan maar weer op naar de volgende. Maar voor mijn eigen gevoel had ik sterk het idee dat ik niet moest wachten. Maar doe wat je zelf het beste lijkt. Groetjes Miranda. Ps m'n banner klopt niet (ben nog niet ongie)
Dank je wel meis,ben trouwens bij jullie op de site geweest en heb een berichtje achtergelaten, sterkte nog he! Veel liefs en een knuff....
Melis! Gefeliciteerd met je 30 weken zwanger zijn,pff het aftellen kan nu beginnen! Ja dan bedoel ik wel dat ze nog een week of 10 moet blijven zitten he Liefs Dais.. -x- Ps,heb jij nog iets van Bikkie gehoord btw? Lang niet meer gezien hiero?
Hey Daisy. Ik heb ongeveer twee weken geleden nog een PB van Bikkie gehad. Ze heeft het momenteel heel erg druk, geen tijd voor het forum. Maar het ging prima met haar en de kleine. Niks om ongerust over te zijn dus. Groetjes Miranda.
dais, ja idd het aftellen kan gaan beginnen. Heel gek ook, maar het lijkt of de tijd nu ineens ook weer wat sneller gaat. En heb jij al wat klachtjes? al misselijk geweest? Ik zal Bikkie is een berichtje sturen.
Hi meiden, Sorry dat ik zolang niets van mij heb laten horen! Lief dat jullie je "zorgen"maken om mij en de kleine meid. Maar no worry's met ons allebei gaat het goed gelukkig. Gisteren heb ik nog een echo gehad en de kleine meid zitten perfect op groei, niet te klein en niet te groot. Ook voel ik haar steeds meer en beter bewegen! Ik merk wel dat ik steeds banger wordt! Ik ben nu 25,2 weken zwanger en de 32 grens komt steeds dichterbij.....Probeer mij niet teveel zorgen te maken want dat is ook niet goed maar ik HOOP ZO dat het deze keer wel goed blijft gaan en dat ik in februari mijn dochter gezond in mijn armen kan sluiten [-o< Ik hoorde dat Daisy weer in verwachting is! Geweldig nieuws! Dat er maar meer meiden mogen volgen Melis! Gefeliciteerd met je 30 weken! Super! Op naar de 40 weken! Liefs Bikkie
Gelukkig dat het goed gaat met jullie Bikkie! @Melis,fijn he dat je nu kan aftellen,en lekker toch dat de tijd snel gaat,kan ik hier niet zeggen,hihi... Ik mag niet klagen hoor,niet misselijk,alleen erg moe,emotioneel en prikkelbaar,daar valt mee te leven toch! @Aquilegia,hoe gaat het met jou meis? Heb jij al kwaaltjes? Liefs Dais.. -x-
bikkie, fijn dat het goed met je gaat meis! Die echo´s zijn zoooo fijn! Even weer de bevestiging dat alles goed echt is he. Krijgen jullie rond de 32 weken ook nog een extra echo? Ik kan me voorstellen dat het nu veel spannender word...ik kan je helaas zeggen dat dat alleen maar veeeeeeeeeel erger gaat worden, daarna is de grote angst er echt vanaf. daisy, gelukkig ben je niet misselijk! Hihi, prikkelbaar...mijn vriend wordt echt gek van me
Hi, Ik heb met de gyn. afgesproken dat ik iedere 2 weken een echo krijg zodat ze goed de groei e.d. in de gaten houden. Daar ben ik echt wel blij mee! Ik denk zelf ook dat de spanning iets gaat afnemen na 32 weken en kan dan ook niet wachten tot het zover is
wat fijn dat je iedere 2 weken een echo krijgt! Dat moet een geruststellend gevoel zijn! Schupt de kleine al flink?
Het mag van mij altijd meer Maar de laatste tijd voel ik haar wel beter en vaker bewegen. Ik moet er wel echt voor gaan liggen en zo want mijn placenta zit helaas weer van voren Gisteren was ze erg rustig en dan maak ik mij echt druk maar vanmorgen schopte ze gelukkig weer tegen mijn hand
ja vervelend he die placenta voor ik heb dat ook... wel heb ik het geluk dat ze echt super druk is, en heel veel en krachtig schopt, dus ik et echt heel goed, en bijna de hele dag door voel. Als ik he dan een half dagje niet voel, vlieg ik ook meteen in de stress. Heeft je vriend de kleine ook al voelen schoppen? Laten jullie het kamertje ook zoals die was? En hebben jullie veel extra spulletjes erbij gekocht?
Ja zie je! Daar wordt ik dan toch weer wat onzeker van! Ik wil haar ook de hele dag door goed voelen en dat is gewoon niet zo Ben dan zo bang dat ze het moeilijk heeft en niet genoeg kracht heeft om constant de schoppen. Als ik luister met de angelsound dan hoor ik haar bewegen maar ik voel dan niets.....pfff! En ik voel haar echt wel meer dan 5 keer per dag hoor (het minimale volgens de VK) maar door mijn vorige ervaring ben ik gewoon bang en onzeker en wil haar gewoon zo hard voelen schoppen dat het pijn doet. Je probeert je niet teveel zorgen te maken maar het is gewoon zo moeilijk.............. Mijn vriend heeft gelukkig de kleine meid wel al meerdere keren goed kunnen voelen. Dat is, zeker ook voor hem, heel fijn. We hebben vorige week het kamertje helemaal anders ingericht, wel met de dezelfde spulletjes maar het is een hele andere kamer geworden! We zijn er ook echt blij mee ! We hebben veel nieuwe accessoires gekocht want het thema was de vorige keer Snoopy en nu zijn het schattige eendjes! Hebben jullie veel extra spullen gekocht?
ik kan wel zeggen, maak je niet te veel druk, maar ik weet dat dat toch niet helpt. Het is tegen mij ook zovaak gezegd, en het helpt allemaal niks. Wat je in je achterhoofd moet houden is dat alle kindjes niet even actief zijn. Danischa was heel rustig, dit kindje heel druk. Ikzelf was bijv ook heel druk, terwijl mijn zusje in de buik echt super weinig bewoog. Mijn VK zegt ook dat ik veel geluk heb dat ik dit kindje zo goed voel, ondanks die placenta aan de voorkant. Volgens haar voel je het dan 9 van de 10 keer maar heel minimaal en heel zwak. Ik heb hier gewoon erg geluk mee. Wat leuk dat jullie het thema veranderd hebben! Wijhadden bij danischa winnie the pooh en nu nog steeds. Het kamertje is nu nog hetzelfde, maar over 4 weekjes gaan we de box en de kinderwagen beneden zetten, en het kamertje poetsen en opruimen, spulletjes wassen, misschien dat we dan de indeling veranderen, maar dat weet ik nog niet helemaal zeker. Ik heb echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel spulletjes bij gekocht. Ik heb zoooo ontzettend veel kleertjes in maat 56. Gewoon niet normaal, maar ach, dan kan ze straks lekker veel kliederen over haar kleertjes
heerlijk he babykleertjes kopen. Ik heb 3 weken geleden een klein rompertje gekocht bij de hema, met groen/blauw/oranje streepjes. Echt superschattig, maatje 50-56. Zegt mijn vriendje: ja maar we krijgen wel reuzenbaby's hoor, vergeet je dat niet Echt schattig dat hij zich daar nu al zorgen om maakt... Hij zegt dat hij 57 cm was bij de geboorte! Ik was 48 dus misschien krijgen we een mooie mix
Een mooi gemiddeld kindje! Niks mis mee toch? Leuk he om je weer te verdiepen in die kleine kleertjes.