erachter gekomen dat ik zwanger ben

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Margot1988, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Margot1988

Margot1988 Actief lid

Sep 2, 2008
    402
    0
    16
    hallo mensen
    ik ben nieuw hier omdat ik er net achter gekomen ben dat ik zwanger ben, ik heb een etos zwangerschaptest gedaan omdat ik maar niet ongesteld werd, maar ik heb geen id wat ik nu moet doen ik woon nog thuis en ik denk dat me moeder me vermoord als ik het zeg, me vriend daar in tegen wil het houden en blijft me steunen, ik weet echt niet meer wat te doen.... Is het trouwens waar dat sommige die een abortus doen later problemen krijgen met zwanger worden?

alvast bedankt

2. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Hallo Margot1988 ten eerste welkom hier op de site :)

En ik wil je toch feliciteren voorzichtig met je zwangerschap.

Denk goed na wat JIJ wilt en volg je hart dan komt het hopelijk allemaal wel goed.

Veel succes!

3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd :D

4. Margot1988

Margot1988 Actief lid

Sep 2, 2008
    402
    0
    16
    dank je wel opzich ben ik wel jong voor een kind maar aan de andere kant wil ik het ook houden maar ik ben zo bang voor de reactie van mijn moeder hahaha hoe zou ik het beste het aan haar kunnen vertellen

5. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Meis, ik durfde het ook niet aan mijn ouders te vertellen maar heb het toch gedaan, het lucht op welke reactie je ook krijg. Wacht er in ieder geval niet te lang mee want dan word het alleen maar moeilijker. En als jij samen met je vriend besluit het te houden ga er dan voor de volle 100% voor.

6. Margot1988

Margot1988 Actief lid

Sep 2, 2008
    402
    0
    16
    dat zal het zeker ben echt al heel de dag gespannen toch maar ff een goed moment uitzoeken wanneer ik met me moeder kan praten

7. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Veel succes meis :) laat je me weten hoe het is gegaan?

8. Margot1988

Margot1988 Actief lid

Sep 2, 2008
    402
    0
    16
    is goed het kan misschien nog een week duren hoor hahahaha

9. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Je kan me altijd een persoonlijk berichtje sturen als je vragen heb.
    En wacht er niet te lang mee, als je wacht op het goede moment dan zul je zien dat dat moment niet komt.

10. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    gefeliciteerd!

Denk idd erg goed na over wat je wil.
    Je hoeft niet bang te zijn voor reacties van anderen, als je hen laat weten dat het voor jullie wel gewenst is ook al is het niet gepland is het aan hun wat ze er mee doen.
    Weet zeker dat het allemaal wel goed gaat komen als jullie er echt voor gaan!

11. MamaY

MamaY Actief lid

Jul 6, 2008
    292
    0
    0
    Gefeliciteerd meid. uit ervaring: abortus is veilig maar ik zou het niemand aanraden. Was ook bijna 19 en heb nog tot de dag van vandaag spijt, zeker als ik mijn mooie lieve dochterzie. Zoals m'n moeder toen al zei: beter 10 kinderen gekregen dan 1 eentje niet. Toen verkaarde ik haar voor gek, nu weet ik wel beter.

12. Pica750

Pica750 Lid

Apr 14, 2008
    60
    0
    0
    zorg
    Zuid Holland

13. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

Jan 26, 2007
    3,504
    0
    0
    mama!!
    gefeliciteerd meid! en stel het niet te lang uit want anders wordt het steeds moeilijker

14. dreamingPris

Mar 30, 2008
    90
    0
    0
    horeca, bediende
    halllo margot gefeliciteerd

ik ben ook zwanger en ben 20 jaar en ik woon ook nog bij me ouders.
    ik dag ook in eerste instantie dat me ouders me zouden vermoorden en me niet meer wouwen.
    ik heb het verteld en ze reageerde heel anders dan ik had verwacht,juist heel blij en enthousiast.

voorlopig blijf ik gewoon thuis wonen en me vriend trekt bij ons in.
    en over een jaartje gaan we op ons zelf wonen.

het laten weg halen zou ik heel erg goed over na denken omdat je toch iets leventjes weg haalt.
    ik zeg altijd als mensen aan me vragen: is het een ongelukje? dan zeg ik ALTIJD! je neemt geen kinderen je krijgt kinderen..!dus ongelukjes bestaan niet kijk is niet juist geplant maar je krijg iets moois.

dus denk er goed over na wat voor jullie het best is.

Share This Page