Dus toch wel :D

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door miro, 20 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miro

miro Lid

22 mrt 2009
    38
    0
    0
    Ben vandaag gezien mn kortste cyclus 15 dagen overtijd en vanaf mn langste cyclus 3 dagen. Ik had afgelopen vrijdag al een test gedaan en toen dacht ik al een heeeeeeeeeeeeeeel vaag streepje te zien. Vandaag toch maar nieuwe testjes gekocht en vanavond getest (met KV 2 voor 5) en Jawel na 2 minuten verscheen er al een duidelijke 2e streep!!!!!!!!! Het is nog wel heeel spannend allemaal. Mede omdat vandaag mijn laatste 2 verstandskiezen zijn verwijderd bij de kaakchirurg. Ik durf nu geen antibiotica te nemen (ook al staat er in de bijsluiter dat het geen kwaad kan. Ik heb vanmiddag wel een zakje brufen bruis ingenomen. Zou het kwaad kunnen? Of kan het invloed hebben op de test?? Straks is de test vals posi?!

best lastig om zo;n test goed op de foto te krijgen.

2. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Brufen is wel slecht... niet doen dus. Pak liever je antibiotica, in overleg met apotheek, en paracetamol. Daar mag je er max. 8 van op een dag.

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Allereerst GEFELICITEERD!!

Brufen maakt de innesteling moeilijker dus gewoon niet doen! Antibiotica als het ammoxicilline dan kan dit helemaal geen kwaat en kan je het gewoon innemen!

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Inderdaad: braaf alleen molletjes of overleggen met huisarts of apotheker.

Elmo

5. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    gefeliciteerd!!! idd geen brufen nemen antibiotica als t erin staat dat t mag gewoon nemen want straks heb je wel een kaakontsteking en dan ben je verder van huis meid.

6. miro

miro Lid

22 mrt 2009
    38
    0
    0
    Bedankt voor de reacties!!! Ik ga straks even de huisarts bellen om te overleggen wat ik wel kan innemen tegen de pijn. Ik ben helaas allergisch voor paracetamol dus dat is helaas ook geen optie :( Vanacht geen oog dicht gedaan ten eerste van geluk en blijdschap maar ook omdat ik me zorgen maak over het ene zakje brufen dat ik gistermiddag nog heb ingenomen. en vanwege de pijn..Ik kan in elk geval amper bevatten dat ik echt zwanger ben. Ik kan niet wachten om het tegen iedereen te kunnen vertellen maar ik wacht geduldig tot het wat zekerder is dat het goed gaat.

7. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina