Weer zwanger?????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tataar, 29 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    He Meiden,

Ik zit met het volgende.
    Ik heb het idee dat ik weer zwanger ben. Ik weet het nog niet zeker ik ga vanavond een test doen.
    Maar ben super emotineel, misselijk en heb al overgegeven.
    Maar nu ben ik nog geen 6 maanden bevallen via een keizersnee van me zoontje.
    Me vriend en ik willen graag nog een kindje er bij maar is dit misschien te snel helemaal na een keizersnee.

Wat nou als ik zwanger ben wat is dan verstandig.
    Weg laten halen doe ik liever niet maar wat nou als het voor me eigen gezondheid beter is.

En ben ook wel een beetje benieuwd hoe me schoonouders zouden regeren. Want ze hebben nu 1 klein kind de 2de is in sep uitgerekend van me schoonzusje. En mocht ik zwanger zijn komt de 3de volgend jaar.

Wat zouden jullie doen??

XXjes Tam

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    lekker afwachten tot je de test heb gedaan en als deze positief is een afspraak maken bij de gyn.
    De mensen die weten op medisch gebied hoe en wat kunnen je beter vertellen wat de gezondheidsrisico's zijn en daar beter in ondersteunen.

Enne wat je schoonouders betreft.....lekker laten denken, jou lijf, jou leven en jullie keus

3. natjes

natjes Niet meer actief

uhhmmm.. testen? En je weet toch dat je risico loopt als je het niet veilig doet?

Deel Deze Pagina