beste vk, ik heb op 1-7 een spontane mk gehad met 7 weken zwangerschap. ik heb 1 week bloed verloren. na deze week heb ik nog een test gedaan en die was nog vet positief,na 4 dagen weer een test en je zag het streepje werd minder duidelijk. ik heb daarna niet meer getest om te kijken of mijn hcg verder is gedaald. ik heb wel rond de 12e duidelijk steken in mijn zij gevoeld,eisprong? en we hebben dan ook flink geklust. eergisteren had ik erg gespannen borsten en heb toen een test gedaan en er verscheen een streep nog net zo duidelijk als de 2e test van na mijn mk. vandaag heb ik weer getest en de streep wordt weer donkerder. betekent dit nu een nieuwe zwangerschap of kan er nog een rest weefsel van de mk in zitten waardoor het hcg weer stijgt?? ik zit nu ongeveer 10 dpo. bedankt alvast voor je antwoord!
Hallo, Lastig te zeggen, kan nog van de miskraam zijn kan ook van een nieuwe zwangerschap zijn. Wacht even af of je een menstruatie krijgt. Zo niet nogmaals testen. Wat je ook kan doen is via je huisarts het HCG laten prikken en dan deze na een week ofzo te herhalen en dan kijken of je HCG stijgt, stijgt het is het een nieuwe zwangerschap. Groetjes Ineke