weer zwanger

Discussion in 'Prematuur' started by nedjla, Sep 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    hallo mijn jongste zoontje is met 30, 6 geboren nu zijn we weer zwanger maar ik ben zo bang dat dit kindje mocht het allemaal goed gaan weer te vroeg geboren wordt hoe is dat bij jullie gegaan ik wil deze week de vk bellen en na vraag doen van hoe of wat en of ik mischien onder controle kan komen in het ziekenhuis

2. Moeder van Rick

Moeder van Rick Actief lid

Jan 23, 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Misschien een idee om t kijken op de site van kleine kanjers.nl ze hebben daar ook een forum met zwageren ook allemaal hebben ze een te vroeg geboren kindje gekregen.

Succes meid met jezwangerschap!

3. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    dankje moeder van rick ik ga daar is even op kijken

4. Mystify

Mystify Bekend lid

May 24, 2011
    938
    0
    0
    Gefeliciteerd! Als je onder 32 wk bent bevallen heb je misschien al na laatste zwangerschap een medische indicatie voor een volgende zwangerschap om onder controle van gyn in zh te komen. Je ha kan dat in je dossier zien, ik zou eerst met ha bellen hoe of wat.

5. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    ik heb gisteren de vk gebelt en ik mag 11 september komen voor echo en 1 okt voor intake en dan hoor ik van haar meer en dan kan zij voor mij een afspraak maken bij de gyno

6. Moeder van Rick

Moeder van Rick Actief lid

Jan 23, 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij heb ik je gezien op het forum van kleine kanjers of heb ik dat mis?
    Hoe is het nu met jou? Hoe ver zwanger ben je?
    Succes meid!

7. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    2,986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan het me helemaal voorstellen.

Hier precies zo... Niek is geboren met 30 weken en 1 dag zwangerschap en ben als de dood dat het weer gebeurt.

En die kans is wel groot, want het zit bij ons in de genen (allebei de kanten, vader en moeder).

Ik krijg dadelijk vanaf de 16 weken hormoonspuiten, elke week controles en baarmoedermond metingen, en in het 1e trimester een kweek om te kijken voor vaginale infecties.

Krijg jij niet meer controles??

8. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    ik krijg eerst een echo kijken hoever dat ik ben en vandaar uit gaan we het bespreken ik weet dus niet hoever dat ik ben want ik was aan de pil en ben zwanger geraakt maar ik moet ook even kijken of dit goed gaat want ik ben nu gestopt met de pil maar ik begin nu wat te bloeden en ik weet dus niet of dat hoort als je stopt met de pil en je bent zwanger of je dan als nog gaat bloeden

9. Reamonia

Reamonia Actief lid

Aug 23, 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    Plaatsen ze ook een bandje om de baarmoedermond? Dat zou misschien iets kunnen schelen..

10. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    3,250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik krijg elke week prolutoninjecties (die zijn niet fijn) en elke 2 weken een controle bij de gyn. Die meet dan mijn baarmoederhals. Als die korter gaat worden heb ik eigenlijk nog geen idee wat ze gaan doen. Misschien toch een bandje, maar daar was nu nog geen sprake van.

Ik mag ook gewoon nog alles doen zolang mijn lichaam het goed vindt. Dus ik ga dinsdag proberen zumba weer op te pakken en vrijdag gaan we weer peuterzwemmen. Ik zie wel hoe het loopt, maar ik zal blij zijn de 30 weken gepasseerd te zijn :)

11. Reamonia

Reamonia Actief lid

Aug 23, 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    Snap ik, dat scheelt toch al een hoop met 25/26 weken! Laten we hopen dat alles goed gaat!

12. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    hoi nou ik heb een miskraam gehad maar ben gestopt met de pil dus we zien dan verder wel hoe het gaat en of ik zwanger raak ik wil er niet al te druk over maken ik laat het wel over me heen komen maar de vk vroeg meteen hoe het met eric ging omdat die zo vroeg geboren was dus dat is altijd wel fijn als ze dat vragen en dat ik dan ook kan vertellen dat het super met hem gaat!!!!!

13. Reamonia

Reamonia Actief lid

Aug 23, 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    Wat vervelend! Sterkte ermee! *Geeft een gratis knuffel* hopen dat je alsnog een gezonde zoon of dochter mag krijgen in de toekomst..

Share This Page