Nou hier natuurlijk ook een keer: JOEPIE DE POEPIE! gefeliciteerd voor jou en Marco. Ik hoop dat nu alles goed blijft gaan. Daar moet je natuurlijk wel vanuit gaan SUPER!
Jeetje meid, via via via las ik dit goede bericht. Ik hoop zeker voor mee dat nr. 3 (eigenlijk 4) nou wel eens blijft zitten. Zet hem op kanjer!
he moon! nog een x.....GEFELICITEED MEID! (en hubbie natuurlijk ) enne deze keer gaat het vast en zeker goed!
Thnx meiden... vind het best spannend! Gelukkig had ik al een afspraak voor volgende week bij de gyn.
Moon, gefeliciteerd! Ik hoop met je mee dat je deze kleine over 9 maanden ook echt in je armen mag sluiten!
Van harte gefeliciteerd, enneh, 3 maal is scheepsrecht hé. Ik ga in ieder geval hard voor jullie duimen, na jullie 3 wondertjes hoop ik dat het jullie nu echt gegund zal zijn!
Oh Moon wat super super super geweldig meis! Ik ben echt zo blij voor jullie! Helemaal uit jullie zelf! Een paasei wordt misschien wel een kerstkindje. hihi. Ik hoop dat het dit keer allemaal goed mag gaan!
Wauw! wat geweldig moon! ook hier draaien de duimen, deze keer bijft je ukkie vast lekker bij je! dikke knuf