Weer zwanger zal het goed gaan?

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Lisa75, May 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lisa75

Lisa75 Lid

Mar 8, 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal

Ik moest het even kwijt. Vandaag positief getest. In Feb heb ik mijn 2e curretage ondergaan en weet nu even niet of ik blij moet zijn. Ik ben bang dat het weer misgaat en ik weer in de mallemolen van het ziekenhuis terecht kom. Hoe anders zou ik me voelen zonder deze balast. Het is puur afwachten en een en al onzekerheid. Ik hoop er het beste van.

L75

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    Van harte gefeliciteerd! Ik snap heel goed je onzekerheid... Hopelijk is dit echt een plakbeebje!!

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Gefeliciteerd!! en ik weet precies wat je bedoel herken het maar al te goed maar probeer in je achterhoofd te houden dat het heel vaak goed ga. Ik duim voor je dat de derde keer de goede mag zijn

4. DotjePK

DotjePK Bekend lid

Nov 11, 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ik ga je toch feliciteren, maar ik weet uit ervaring dat de onbevangenheid weg is.
    Veel succes!

5. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    1,409
    0
    0
    Heel herkenbaar! Ik ben ook weer zwanger na 2 miskramen. Aan de ene kant zijn we super blij aan de ander kant doodsbang.

Maar de kans dat het goed blijft gaan is groter en daar houden we ons aan vast.

6. Rode roos

Rode roos Niet meer actief

Gefeliciteerd en probeer er toch van te genieten!

7. Lisa75

Lisa75 Lid

Mar 8, 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ga proberen rustig en positief te blijven. X

8. Linda27

Linda27 Actief lid

May 29, 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Know how u feel, maar toch gefeliciteerd! Ik ga duimen dat het goed blijft gaan ;) Hopelijk kan je er snel van genieten!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwschap .....!

Ook ik kan je wel begrijpen ... Het lijkt me ook erg moeilijk. Probeer toch soms te genieten want het is zo jammer als je je zo voelt constant. Maar ik snap je hoor.

10. PJO1983

PJO1983 Actief lid

Oct 27, 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Gefeliciteerd! Ik hoop en duim voor je dat het allemaal goed blijft gaan, ik kan me voorstellen dat je zorgen maakt!

11. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

Nov 19, 2012
    862
    2
    18
    Hier ook weer zwanger van onze 1e (na 2 mk) en ben ook bang heb het manlief nog niet verteld omdat hij het heel moeilijk kan verwerken en ik veel beter. Het enige verschil is dat ik nu een mooie donkere streep heb (voor mijn nod al) en bij de andere zwangerschappen niet. Nu had ik bij het afvegen wel wat geel/wit slijm en lees op internet dat het kan zijn dat je ei dan is afgestorven weet iemand hier meer over?

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @aardbeitje slijm is bij sommigen juist een teken dat ze zwanger zijn. Ik heb het nu en vorige keer ook. Nou vorige keer was het zeker geen afgestorven eitje. Ik moet zeggen dat ik er ook nog nooit over gehoord heb

13. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

Nov 19, 2012
    862
    2
    18
    Oh echt? Nja het was echt geel/groenig stug slijm, las ook weer dat slijmprop kon zijn en daardoor de zwangerschap al niet meer verder kan..Pff had niet moeten googlen:(

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gefeliciteerd. Hoop dat jullie straks een gezond kindje in de armen mogen sluiten.

15. Lisa75

Lisa75 Lid

Mar 8, 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begrijp je ongerustheid,het is ook zo onzeker he. Ik 2 soorten miskramen gehad met en zonder bloedverlies dus weet nu helemaal niet meer wat nu goed is of niet. Van lezen op internet word je niet gelukkig alle verhalen zijn anders... En de afloop is niet te voorspellen. Ik heb nog nooit gehoord van een afgestorven eitje je zou dan ongesteld worden denk. Ik hoop dat deze zwangerschap voor jou en mij een succes worden. Eerst maar 3 maanden voorbij. Veel sterkte !

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Duim voor je dat alles goed mag blijven gaan!!Gefeliciteerd!!

17. Lisa75

Lisa75 Lid

Mar 8, 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel madeliefje!

18. Bri

Bri Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    Ik kan me je bezorgdheid wel voorstellen, maar zonder zo'n positieve test, en zo'n pril en kwetsbaar begin komt er nooit een kindje.... Je zult er dus doorheen moeten, die moeilijke onzekere tijd, om dat grote geluk te kunnen ervaren.
    Veel sterkte, geluk en gezondheid gewenst!

19. Lisa75

Lisa75 Lid

Mar 8, 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt toch weer mis te zijn.zou nu 5 weken zijn maar de streepjes op de test is lichter. Begin nu ook te vloeien. Ik denk dat het voorbij is. Voel me echt zo onzeker.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

:( wat erg.....

Share This Page