Hoi, Na mijn miskraam in januari testte ik 14 mei opnieuw met positief resultaat... Ik ben weer zwanger Natuurlijk ben ik erg blij, maar nog niet zo euforisch als de vorige keer. Misschien omdat ik het deze keer nog aan niemand anders dan mijn man heb verteld, maar vooral omdat ik zo ontzettend bang ben dat het weer mis gaat... Ik voel me niet veel anders dan toen, weer pijnlijke borsten en gevoelige tepels. Alleen had ik de vorige keer wel meer buikpijn als nu, nu alleen af en toe beetje spierpijn achtig gevoel. Morgen heb ik mijn eerste afspraak bij de gyneacoloog. Ik woon in de buurt van de grens en ga naar het ziekenhuis in Knokke. Zoals ik het berekend heb zou ik morgen 6 weken en 5 dagen zwanger zijn. Ik hoop stiekem een beetje op een echo, schijnbaar is dat in Belgie gebruikelijk bij de 1e afspraak. Hopelijk een echo, hopelijk goed nieuws, hopelijk eindelijk genieten in plaats van die zorgen! Dat wilde ik even kwijt... Groetjes!
Gefeliciteerd! En als jij morgen aangeeft bij de gynacoloog dat je positieve test had, zullen ze vast wel kijken met de echo.