Hoi hoi, wat moet je meenemen naar het ziekenhuis? Ik krijg een keizersnee dus zal daar zeker een paar dagen blijven. Maar wat moet ik meenemen? Hoeveel kleertjes vo mij en die kleine enz enz. xxx
eh, ws moet je wat wegstrepen.. maar deze heb ik geplaatst bij de augustusmama's.. succes met inpakken! Bevalshirt/ hemdje (als je die nog niet aan had) Warme sokken (voor jezelf) Schone kleren (voor jezelf) Schoon t-shirt voor papa Pyama (met sluiting vooraan ivm borstvoeding) Pantoffels of badslippers Toiletspullen -> lenzenvloeistof/bril! Badjas 2 Katoenen babymutsjes Losse broekjes met voetjes Overslaghemdjes of rompertjes Babypakje Babyjasje 2 Babysokjes Deken, baby, voor rit naar huis VoedingsBH (indien je BV geeft) Maxi-Cosi Fototoestel Lippenbalsem GSM + oplader Ponsplaatje Verzekeringspasje Dextro Buisje en papieren voor bloedafname (Indien je rhesusfactor - hebt) Telefoonnummers Iets te snacken voor jezelf/partner Iets te drinken voor jezelf/partner Iets te lezen voor partner Puzzelboekje Kraamverzorgingsplan (voor telefoonnr als je naar huis mag)
Ow ok ik kan dus geen pyama broeken aan? Daar had ik inderdaad niet op gerekend had wel zoiets van dat ik een broek met geen strakke stiek moest meenemen. xxx
hoii ik heb een keizersnede gehad en heb de dag na de operatie een weide joggingsbroek aangedaan zodat ik m ver over mijn buik kon aantrekken heb er weinig last van gehad als je m maar ver optrekt is ook wat warmer want ik heb het die 4dagen erg koud gehad voor de rest had ik twee pakjes voor de baby twee mutsjes voor mijzelf twee pyama's haarborstel tandenborstel mp3 speler gameboy verveelde me dood daar (kleine lag op de conveuse afdeling) telefoon boekjes