Nadat ik in maart een miskraam heb gehad, weet ik sinds vandaag dat ik weer zwanger ben! Hopelijk gaat het deze x goed! Ga er proberen van te genieten! Groetjes Cindy
gefeliciteerd meid! Nu nog even je tempkaartje bij het topic tempkaartjes van zwangeren zetten. Als je wilt natuurlijk.
Gefeliciteeeeeeeerd ! Probeer er idd. van te genieten ! De eerste 12 weken duren altijd zooooooooo lang :S Dus je zal vast zat ongeruste momenten hebben ! Maar dat komt wel goed allemaal joh -x-
Heeeej cin... gefeliciflapperd! Jij en je ventje gefeliciteerd he! Enne nog thnx van je berichtje op mn site! KuZzzzz
superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gefeliciteerd..je zag t al aankomen he... en beebje, blijf zitten waar je zit hoor... knuf bengel
Hieperdepiep hoera voor dit positieve nieuws ! Stap 1 is een feit : positieve test ! Nu die magische 12 weken....errug hè !? :-s Als we straks allebei "safe" zijn, hoop ik dat we die MK-en snel vergeten.....en nog maar één ding zijn : gezond zwanger en hardstikke \/ Ik duim voor je ! fruitdruifje