De streep is in de hele breedte iets beter bij die van vandaag, maar 1 dag tussen is niet zoveel. Je bent iig zwanger! Gefeliciteerd.
Ik zie niet echt verschil, maar hcg verdubbeld ook elke 48 uur. Morgen is hij vast duidelijker. Maar wel mooie testen. Voorzichtig gefeliciteerd!
Dank voor jullie reacties, ik zag zelf ook geen duidelijk verschil... Behalve dat die van vandaag (overigens pas 11dpo) iets breder is.
Ik zie nog geen verschil, maar met maar één dag ertussen is dat ook logisch. Elke dag testen vergelijken leidt alleen maar tot stress, want soms zijn de streepjes op de ene test gewoon net wat lichter als op de andere (ook de controle streep!). Hoe langer je wacht of duidelijker je een verschil zou moeten zien.
Zijn dit de testen van action? Ik heb die nl ook gekocht maar nog niet eerder gebruikt. Ik mag binnenkort aan de testerij beginnen , hihi. Zijn daar goede ervaringen mee met de testen van action? En de testen op de foto zijn volgens mij echt wel positief. Gefeliciteerd!
Inderdaad van de action, ik ben dik tevreden! Ooit een keertje getest toen ik niet zwanger kon zijn, toen was ie witter dan wit, en nu dit rijtje!
Mijn eerst test zag er ook uit als de eerste van jou die had ik 6 dagen te vroeg gedaan. Ze dachten bij mij dat het een tweeling was omdat ik zo veel hormoneb had. Maar je bent overduidelijk zwanger. Het is in het begin heel spannend en verleidelijk om vaak te testen om het zeker te weten maar kun je voor dat zelfde geld niet beter een paar leuke sokjes kopen? Gefeliciteerd!