Ik wil even zeggen hoe vreselijk blij ik met jullie ben! Het doet me zo goed dat er mensen zijn die oprecht met me meeleven en aan me denken terwijl ze mij niet echt kennen.. Super bedankt iedereen! Jullie zijn top!
Nanette, ik was 6 en halve week zwanger toen verloor ik zooo veel bloed echt een halve emmer vol met stolsels ook. Ik had daarvoor al 2 keer een mk gehad dus ik dacht dit is er weer 1. Vk gebeld die zei ik maak meteen een afspraak in het zkh voor curettage. De dag er na naar het zkh hebben ze een echo gemaakt en toen bleek alles goed te zijn. Alleen geen hartslag maar die zagen we na anderhalve Week wel. Wat de reden is van het bloed wisten ze niet. Blijkbaar een 2ling waarvan 1 is afgekomen. Dus mischien betekent de bloeding niks. Mischien innesteling. Kijk het nog even aan
Ja.. Het hangt ook af van hoe dit doorzet.. Maar ik weet het niet hoor... Lijk ook minder last van mijn borsten te hebben.. Ik ben bang...
Het blijft spannend zo'n begin, ik hoop dat de dagen snel zullen verstrijken voor je. En ik blijf hard voor je duimen voor een mooi wondertje.
Nee nee nee! Dit kan niet, mag niet! Had onder de riem: ik heb bij mijn beide dochters bloedverlies gehad in het begin. Vreselijk stress gehad ervan. Maar ze zijn nu alweer 2,5 en ruim 1 jaar oud! Hou moed meid!
Wat naar meid Heb je nog een keer getest? Bij worden de testen niet duidelijker, dus denk dat het hier ook niet goed gaat...
Ik duim dat het goed zit! Lees best vaak dat meiden een bloeding hebben en dat het toch goed zit! Hoe is het nu? Heeft het bloeden doorgezet? Ik hoop dat het gestopt is.