Hi iedereen.. Ik ben nu 13 weken zwanger van me eerste! Ik heb ontzettend veel trek in allerlei eten wat ik normaal niet eet.. Hebben jullie dit ook? Ik zou graag jullie ervaringen willen weten qua trek in voedsel bij een jongen en welke bij een meisje! Ik heb enorm veel trek in: Perenijsjes Rookworst Stampot Aardbeien met suiker Snoep en dan ga k ook alleen naar de winkel voor bijvoorbeeld alleen rookworst -.- Kent iemand dit?? Ben benieuwd naar jullie ervaringen! Waar hebben jullie altijd trek in? En wordt het een jongen of een meisje?? Groetjes BSB
Haha vind t wel erg grappig, vooral de combinatie zou t maar niet teveel door mekaar eten, of valt je misselijkheid mee? Ik heb vooral zin in zoetigheid en verwacht een meisje.
Inderdaad niet alles door mekaar Ik ben eigenlijk nooit heel erg misselijk geweest! Soms in de avond maagzuur maar niet gespuugd.. Wat leuk een meisje!! 😍
Bij mijn jongens lustte ik niks, was ik moe en misselijk Bij mijn dochter geen seconde misselijk geweest, 1 weekje moe en verder vrat ik alles wat los en vast zat. Vooral chocola, pizza, frikadellen speciaal..
Geen pijl op te trekken want ik heb het andersom nu geen enkele keer hoeven overgeven de hele zwangerschap en nooit misselijk. Voel me verder kiplekker alleen honger als een paard en lust werkelijk alles... En wij verwachten een jongen
hebben vermoedelijk weer een meisje, ben nu op de chocoladetour. vorige keer kaas! haha. is en blijft een bakerpraat
Ik verwacht een meisje. Ik heb nergens last van en geen speciale voorkeur voor eten. Het enigste is dat k mezelf iets meer chocolade toesta! Maar dat vond ik altijd al lekker.
Ik weet niet of je buik al begint met groeien, maar met 12 weken begon mijn buik echt al te vormen. Ik draag dan ook naar voren. Blijkt iets typisch voor een jongetje te zijn en dat klopt bij mij!
Bij Aiden was ik licht misselijk (zonder overgeven) en had ik vooral zin in zout eten, Hamka's Chips enzo. Het is dus een jongetje geworden. Bij Finley was ik extreem misselijk met erg overgeven erbij en hield ik meer van de zoete dingen (zoete drop) en gezonde dingen (waaronder komkommer en meloen). En het is een.....jongetje geworden. Het zegt dus niet zoveel in mijn ogen. Overigens schijnt het ook zo te zijn dat een meisje een aanslag op je uiterlijk heeft (veel pukkels/puistjes bijvoorbeeld) en een jongen niet. Dit klopte dan wel weer in mijn geval.
naar voren heb ik altijd gehoord is een meisje, klopte ook bij mij dat heeft meer met je lichaamsbouw te maken ook denk ik
Bij de jongens wel misselijk maar niet overdreven en bij mijn dochter en deze zwangerschap (ook een meisje) extreem misselijk tot opname aan toe
Nu zwanger vande derde. Bij alle 3 compleet andere zwangerschap. Van waar ik trek in had tot de vorm buik en het aantal kilo's wat ik aankom. Geen pijl op te trekken en toch echt 3 meiden Het enige wat bij mij helaas wel lijkt te kloppen is het praatje over je uiterlijk. De dames 'zogen/zuigen) alle moois uit moeders, die er 9 maanden lang bij loopt met een vlekkerige huid, rode plekken en pukkels.....lekker dan
Bij de oudste: zout/ hartig, beetje misselijk Bij de jongste: zoet en verslaafd aan snoep en schoolkrijtjes, extreem misselijk Resultaat: 2 jongens Het enige wat hetzelfde was, was de vorm van mn buik.
Ik verwacht een meisje en geen enkel bakerspraatje klopt: -Geen gekke zin in aparte dingen, ik eet nog steeds normaal -Spuugmisselijk in het begin -Geen puistjes of haaruitval -Buik erg naar voren dragend En zo waren er nog een paar geloof ik. Ik geloof er dus niet in
Bij mijn eerste had ik van geen enkel kwaaltje last.. Droeg m'n buik naar voren, van achter kon je niet eens zien dat ik zwanger was terwijl ik met 36 weken met geen mogelijkheid meer m'n eigen sokken aan kon trekken Ik verslond roombotercake en waterijsjes Het was een jongen.. Nu ben ik zwanger en voel ik me iedere dag dat ik vrij ben belabberd, alsof ik de griep heb maar dan zonder spugen en diarree.. Ik heb ineens een afkeer tegen eieren, leuk zo met het paasontbijt met de familie die nog van niks weet.. Verder zou ik iedere dag wel mcdonalds willen eten of broodjes haring, jamjam! Ben benieuwd of het een jongen of meisje wordt..
Ik heb straks 2 meiden en bij allebei zo misselijk geweest! Maar ik was bij me eerste dochter helemaal gek op kipnuggets en chips en nu meer hamburgers en chocola maar over het al gemeen heb ik tijdens me zwangerschap minder eetlust. Ik heb wel bij allebei me zwangerschappen dat ik opeens heel veel trek heb in water en zuurkool haha
Eerste een stralende huid en super werkende darmen. Droeg naar voren. Werd een jongen Tweede een droge vlekkerige huid, puistjes, prut darmen....we weten het hopelijk volgende week wat het word