Whoops!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Lalay, 9 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Na 18 mnd afwezigheid (kreeg een dochter febr 2015) Meld ik me weer.. schijnbaar (dat schreeuwde iig dat teststreepje op mijn zwangerschapstest luid en duidelijk) ben ik zwanger van nr 5!!!!

Ik ben helemaal in shock.. was er niet mee bezig en had het ook niet verwacht eigenlijk.. nu even afwachten of het blijft zitten.. zoo spannend!!

P.S. mijn man weet nog van niks en ik heb geen idee hoe ik het nieuws moet brengen :(

2. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Heb even gekeken voor nu ben ik dus 13 april uitgerekend..

3. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Oeps hihi... Toch gefeliciteerd met dit wonder! Hopelijk is je man net zo (positief) verrast als jij!

4. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    ;) ik hoop het ook.. geen idee wanneer ik het durf te vertellen. Mss wacht ik wel tot hij het zelf opmerkt.. vanaf volgende week hang ik geheid ondersteboven boven het toilet, dus lang kan ik het niet verbergen

5. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Even benieuwd... toch al aan manlief verteld?

6. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Nee nog steeds niet..:)

Ik was een jr geleden ook zwanger, toen kon het echt niet en waren we echt in de stress.. de jongste was nog zo klein. Hij wilde het toen echt niet, gelukkig hoefde ik dat besluit niet te nemen want ik kreeg een vroege miskraam. Ben daarna weer aan de pil gegaan en die heb ik tot voor kort geslik.. maar ik werd daarvan zo beroerd en depressief dat ik er mee stopte. We hebben dus nu 1x niet goed uitgekeken... Ik denk dat ik er hierna een knoop in laat leggen.. ;)

7. Bijtje81

Bijtje81 Actief lid

14 mei 2014
    100
    23
    18
    Hou lalay, de vijfde... Jeetje... In ieder geval gefeliciteerd! We zijn op dezelfde dag uitgerekend😃

8. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Proficiat! nr5 :eek:
    Veel succes, haha :p

9. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Bedankt!

Leuk Bijtje 81, gefeliciteerd!! Is dit je eerste?

10. MamaBibi

MamaBibi Actief lid

18 apr 2011
    300
    0
    16
    Werk als begeleider met jongeren met LVG en ernsti
    Overijssel
    Wow! Nr 5!!! Succes!!!

11. Bijtje81

Bijtje81 Actief lid

14 mei 2014
    100
    23
    18
    Ja layla dit is onze eerste, na 2,5 jaar proberen zijn we deze zomer begonnen met n ivf traject. Dat was gelijk raak. Veel blijdschap dus aan deze kant.
    Hoe is het daar? Weet manlief het al?

12. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    oeps! Komt vast goed!

13. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Nee Bijtje81 nog steeds niet :) erg he?

14. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Ik denk het ook wel... Ooit! ;)

15. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Gefeliciteerd. Ik vraag me wel af waarom je het niet durft te vertellen. Ik bedoel, dit is niet alleen jouw verantwoordelijkheid, maar ook het zijne. Ik zou het best oneerlijk vinden als jij erop afgerekend wordt, terwijl er echt twee bij betrokken zijn ;) En als je te lang wacht, dan kan ik me wel voorstellen dat hij boos wordt. Dit is niet iets dat je voor elkaar verborgen houdt, het getuigt niet van vertrouwen in hem. Dus ik zou het er gewoon uit gooien en dit samen bespreken. Succes!

16. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Dat wordt een gezellige drukte :D Wat een mooie verassing!
    Gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst!

17. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Hey Vlinder84 ik begrijp je reactie echt hoor. Ik denk er eigenlijk net over. Maar op 1 of andere manier krijg ik het dus niet over mn lippen. Misschien heeft het ermee te maken dat hij de vorige keer zo in de stress schoot en het toen alsnog mis ging. En sowieso werken we allebei, en na het werk is het allerlei gedoe met de kinderen en het huishouden ed en dan slapen... En dit is niet wat ik hem op z'n dak wil gooien voor het slapen gaan. Morgen is het weekend, dus denk dat ik het morgen vertel.

18. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Bedankt Diazz! Een nóg gezelligere drukke boel zul je bedoelen ;)

19. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!
    En succes met het vertellen aan je man. Misschien op een leuke manier vertellen? Via pinterest kan je leuke ideetjes vinden

20. Appeltje22

Appeltje22 Niet meer actief

Deel Deze Pagina