Ik kon er in de zoekfunctie niet veel over vinden, dus open hier maar een nieuw topic over. Wie o wie heeft er nog meer voor gekozen om een geboortefotograaf bij de bevalling te laten fotograferen? Bij ons is enkele weken geleden de knoop doorgehakt dat we dit gaan doen en we hebben de fotografe ontmoet, etc. Maar het is iets waar wel wat over geschreven is, maar echt gouden tips of afspraken die je zou kunnen maken kan ik niet echt goed vinden op internet. Daarom ook mijn vraag hier, wat zijn de afspraken die jullie hebben gemaakt met de fotograaf. Wat wel en wat niet fotograferen, tips om af te spreken, etc? Natuurlijk is dat persoonsafhankelijk en kan ik iets anders willen dan iemand anders, maar ik ben benieuwd naar jullie meningen en afspraken?
Wij hadden er een.. en echt, ik ben zoooo blij dat we dat gedaan hebben. De enige afspraak die ik had was geen foto's vanaf de voorkant zeg maar. Dus ze heeft de eerste foto's van hem genomen vanaf mijn gezicht kant; alsof ik het dus zelf heb gemaakt als het ware. Verder had ik 6 weken voor de bevalling een app groep met haar en haar collega. En hield ik dr op de hoogte van alle bezoekjes. Ook toen ik weeën kreeg gelijk geappt zodat ze het wist. Ik vond en vind het duur. Maar het is het 1000% waard geweest. En ik zou het de volgende keer weer doen. Wij hebben totaal geen "last" van dr gehad. En het zijn echt zulke prachtige unieke foto's. Prachtig gewoon! Ik zeg doen!
Hier geen geboortefotograaf gehad maar wel veel foto's. Ook recht van onderen. Prachtig ( hou ze wel voor onszelf) maar had ook deze niet willen missen. Ik zou zeggen geef haar de vrije hand. Laat alles vastleggen. Je kunt zelf bepalen wat je er later mee wil doen.