Hallo! sinds mijn vorige bevalling (vier jaar geleden) smeer ik mijn buik en billen in met een creme/zalf van een bekend consmetica merk L'......, de sculpt up uitvoering in de hoop dat mn huid een beetje strak blijft ( ) nu ben ik dus zwanger en vraag ik me af of ik dit gewoon kan blijven smeren op mn buik. Ik weet dat er van bekende merken ook creme/zalf is voor de zwangere buik, maar blijf het liefst dit gebruiken, wat denken jullie?
tjah ik denk dat een merk niet zoveel uitmaakt.. een lekkere olie kan ook goed helpen.. als je je huid maar soepel houd.. dus ik zou zeggen gewoon mee blijven smeren hoor meid..
Ik zou beslist geen sculp (strak makende) creme op je buik smeren. Je huid moet nu juist wat soepeler worden ipv strak. Ik heb ook nog het 1 en ander staan van dior, ga deze lekker na mijn zwangerschap gebruiken. Nu gebruik ik amandelolie.
hmmm als ik naar jullie antwoorden kijk twijfel ik nog steeds. Amandelolie, is dat ook zinvol als je nog geen buik hebt? (ben nog maar net zwanger...)
je kan het beste je huid zo vroeg mogelijk voorbereiden op het uitrekken, dus ik zou nu lekker gaan smeren met amandelolie of iets anders voor de zwangere buik..En het beste is nog om vanaf het begin bindweefselmassage te geven.
Hoi, Ik heb zalf van Clarins om striae (schrijf je het zo?) tegen te gaan. Ik vind het een heel lekker spulletje. Mannetje smeert het er voor het slapen gaan op. Het is wel duur (42 euro), maar ik vind het de moeite waard. Onder de douche heb ik een lotion ook van Clarins tegen een rimpelige buik. Misschien helpt het wel niks, maar ik heb een forse buike en wil straks m'n normale buik wel weer terug.
Ik heb trouw gesmeerd, maar met 38 weken...krrrrits, kratssss, daar zaten toch op het laatst nog die zwangerschapsstriemen. Maar ja, op zich heb ik het niet heel erg, wie weet hoe ik eruit had gezien als ik niets had gesmeerd.
Smeer vanaf dag 0 met vitamine E creme en met Weleda Zwangerschapsolie... Of het gaan helpen moet de toekomst nog uitwijzen, maar ik heb wel het idee dat door het smeren mijn vel lekker soepel blijft...
ik smeer met zonnebloem/citrus huidolie van dr kneip.. erg lekker.. en je huid blijft lekker soepel.. nu deed ik dit ookal voordat ik zwanger was.. lekker na het douchen..