hier veel zon gehad en benauwd bah sinds half 4 begin heet beetje te waaien hier maar nog benauwd wel
Hier in het noordoosten: superwarm, denk echt wel minstens 26 graden. Lekker hoor, al is het wel vermoeiend met zo'n dikke buik. Dus dochter lekker de auto laten "wassen" met veel schuim en koud water, ze genoot!!
Geen regen "helaas"??? Net of het nog niet genoeg geplensd heeft de afgelopen tijd, wie wordt er nou blij van regen? Leg dat maar eens uit .
jaaa, hier ook heerlijk geweest, de hele dag buiten. Gewoon vanaf de ontbijttafel in 1 streep door. Heb de waterplay ook maar te voorschijn gehaald.
Hier graad of 23 de hele dag.. vanaf half 10naar buiten en net alleen binnen geweest om te eten..koelt nu wat af en begint te waaien maar hij speelt nu nog lekker buiten.. straks douchen en naar bed.. doe mij dit weer maar hoor, geen probleem
Nou het is hier behoorlijk droog geweest de laatste tijd! Op een enkele regen dag na. Onweersbuien verwacht ik dat die vanavond ontstaan, kan ik het hele land.
Hier ook 28 graden,heerlijk! Wel heel donker buiten nu,ik hoor nog niets maar zou zeggen dat er onweer komt.
ms nuke, heerlijk zeg die foto!! hier was het vanochtend echt mistig en koud...16 graden. Maar rond een uur of half 12 begon het echt lekker op te warmen en vanmiddag weer gewoon super warm....zwembadjesweer.
Hier warm! Mag van mij wel een tikkeltje minder(check banner) + een vervelende, slecht slapende peuter je kan me wel opvegen nu