4 dagen voor nod en last van allerlei symptomen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Natasja20, Jun 13, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Natasja20

Natasja20 Lid

Jun 13, 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Denk dat dit de zoveelste onderwerp is maar.... ik heb sinds gisteren last van een beetje menstruatie pijn.
    Het komt en gaat.
    Heb ook wel echt het idee dat ik zwanger ben. Trek in zoet, gevoelige borsten..maagzuur, misselijk en sterke reukvermogen.

Ben vorig jaar 2 keer zwanger geweest maar beide keren mis gegaan bij 12 wkn en 17 weken.
    Gelukkig heb ik wel een gezonde en prachtige dochter van 3 !!
    Maar we willen toch wel heel graag een tweede... ben al een paar dagen zo nerveus omdat ik me wel echt zwanger voel.
    Maar ook weer bang dat mn lichaam me voor de gek houdt.

Hebben meer mensen last van menstruatie gevoel en misschien toch zwanger?

2. Natasja20

Natasja20 Lid

Jun 13, 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is wel precies 13 dagen na mijn eisprong. Zou het ook innestelingspijn kunnen zijn?
    Het is gisteravond een beetje begonnen.

3. Hinti

Hinti Fanatiek lid

Dec 29, 2015
    1,463
    207
    63
    Female
    Hey natasje!!
    Hier ook al 2 dagen wat buikpijn..
    Beetje bruinige afscheiding en gisteren welgeteld 1 hele druppel donkerrood bloed.dacht nu breekt denpleuris los.
    Toen kwam ik vanmorgen tot de conclusie dat niet woensdag maar donderdag of vrijdag mn nod is.
    Ik hoop dat het een innesteling is dat aan de gang is. Testen gister en vandaag waren negatief maar ergens ook wel logisch qls ik nog dag of 3-4 mag.

Misschien kun je morgen eens een testje doen??
    Heb ook 1x gehad dat ik echt heel sterk rook. Had alles tm zweten s nachts aan toe behalve moe en misselijk. Op nod stevige krampen dat ik echt krom stond van de pijn en ongesteld. Hopelijk is het bij jou goed nieuws!!

4. Nainen

Nainen Actief lid

Dec 5, 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    Klinkt veelbelovend! Maar je weet het nooit zeker natuurlijk. SPpnnend hoor, lekker veel testen maar ;)

5. Natasja20

Natasja20 Lid

Jun 13, 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dat klinkt positief! Zou idd innesteling kunnen zijn! Wat spannend! Ik merk nu ook echt dat ik pijnlijke borsten heb.
    Hoop niet dat mn lichaam me weer voor de gek houdt.

Ik doe sowieso morgen nog een test en jij? Ik blijf tot donderdag testen in de hoop ergens een positief resultaat te zien hahaha

6. Natasja20

Natasja20 Lid

Jun 13, 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee zeker weten helaas nooit... Maar ja blijf hoop houden zolang ik nog niet ongsteld ben... en ik geniet even van de gedachten dat het misschien wel weer zover is... Ik heb echt geen zin meer om aan obulatie testen te beginnen en onder "druk" klussen... 😂

7. Natasja20

Natasja20 Lid

Jun 13, 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanochtend een test gedaan van de kruidvat. 2 voor 10 maar helaas geen plusje. Dus niet zwanger. 😢 3 dagen voor nod. En op de rest staat dat je 4 dagen voor nod kan testen... begin nu een beetje hoop te verliezen....
    Ik heb wel de hele nacht last van mn liezen gehad 😯

8. Hinti

Hinti Fanatiek lid

Dec 29, 2015
    1,463
    207
    63
    Female
    Hey natasja

Gewoon even niet meer testen.
    Ik wacht even af wat er deze week gebeurd.
    Denk dat ok vrijdag of zaterdag weer test.
    Heb eigenlijk ook liever meteen een duidelijke test in handen ipv moeten zoeken naar een streepje en de daarbij behorende onzekerheid. Hoewel ik heel goed besef dat het dan ook nog mis kan gaan natuurlijk

Wanneer is je nod?? Die van mij donderdag of vrijdag

Succes!!

9. Natasja20

Natasja20 Lid

Jun 13, 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik probeer ook niet meer te testen. Heb nu wel erg veel buikpijn en duizelig. Ik moet donderdag ongesteld worden. Morgen doe ik weer een test en donderdag en als het dan negatief is moet ik het maar opgeven

Hoe voel jij je?

10. Hinti

Hinti Fanatiek lid

Dec 29, 2015
    1,463
    207
    63
    Female
    Ik voel me helemaal prima

Mn buikpijn is weg van de afgelopen dagen en afscheiding lijkt minder te worden

Heb ook nod donderdag of vrijdag.

Misschien dat ik donderdag nog test of vrijdag maar wil het eigenlijk niet doen.
    Geen bloed geeft moed hihi
    Wordt daar ook gestrest van als het negatief is en niet ongesteld. Dus wacht ff af!

11. Natasja20

Natasja20 Lid

Jun 13, 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het normaal om zoveel buikpijn en rugpijn te hebben en misselijk en duizelig.. ??? Of moet ik er vanuit gaan dat ik ongesteld wordt

12. Natasja20

Natasja20 Lid

Jun 13, 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas ongesteld geworden 😯

13. Hinti

Hinti Fanatiek lid

Dec 29, 2015
    1,463
    207
    63
    Female
    Jammer natasja!!

Hopelijk volgende ronde meer succes!

14. Natasja20

Natasja20 Lid

Jun 13, 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht ongesteld te zijn geworden, maar heb een beetje bloedverlies met heel veel slijm, twijfel of het nu innestelingsbloed is of menstruatie dat op komst is.

Oh wat spannend voor jou! idd geen bloed geeft moed! hahaha ik begrijp heel goed dat je niet meer wilt testen, al die negatieve uitslagen werken ook deprimerend.

ik begon net al te huilen op het werk toen ik bloed zag... maar nu toch weer stiekem een beetje hoop omdat er niet veel bloed uit is gekomen alleen beetje met slijm (sorry klinkt echt smerig)

15. Beer8888

Beer8888 Actief lid

Jun 14, 2016
    114
    2
    18
    NULL
    NULL
    Het is allemaal spannend he. Vooral als je er zo mee bezig bent. Succes er mee.
    Ik heb dat ik een onregelmatig cyclus heb en daar kan je ook moe van worden. En door op internet dingen op te gaan zoeken word je ook niet zeker van. Ik wens jouw natasja succes met alles.

Groetjes

16. Hinti

Hinti Fanatiek lid

Dec 29, 2015
    1,463
    207
    63
    Female
    Hihi dan nog maar even geduld!

17. Natasja20

Natasja20 Lid

Jun 13, 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heel erg spannend allemaal! en idd als je alles op internet leest is alles mogelijk hahaha
    De bloeding heeft niet doorgezet was alleen echt 1 druppel dus nu weet ik weer niks :(

Mijn cyclus was altijd gelijk, maar begint de laatste maanden ook steeds te veranderen. Eerst was het 28 dagen nu merk ik ineens 31 dagen. Ik heb zo'n app geinstalleerd "mijn kalender" ik blijf echt dagen blindstaren op die app! allerlei berekeningen etc.

bedankt voor jullie steun! Ik wil de mensen om me heen er niet mee lastig vallen, bang dat ze straks denken..."komt ze weer"!!! LOL

18. Natasja20

Natasja20 Lid

Jun 13, 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat ik je niet zenuwachtig maak HInti :p

19. Beer8888

Beer8888 Actief lid

Jun 14, 2016
    114
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoe komt het dat je cyclus is veranderd? Door het stoppen van de pil? Gelukkig ben ik niet de enige die er veel mee bezig is. Of juist te veel mee bezig bent dat heb ik.

20. Natasja20

Natasja20 Lid

Jun 13, 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee mijn cyclus is uit zichzelf ineens veranderd. De afgelopen maanden. Zou ook nog met de miskramen te maken kunnen hebben.

Bloedingen zijn bij mij gestopt. Was echt steeds een druppel.
    Nu slapeloZe nacht pijn in mn knieƫn en lies.

Ja ik ben er helaas ook veel mee bezig...

Share This Page