ze hadden het gister al over een eventueel weeralarm en het zou gaan stormen en hard sneeuwen.Nu is het weeralarm ook ingezet. Mijn vraag wat merken jullie ervan? Hier is het minimaal. We hebben geen storm ook niet gehad en het heeft een beetje gesneeuwd. Waar in het land is het wel erg stormachtig? en sneeuwt het hard?
Hier in oost Groningen sneeuwt het ook amper. Het waait wel een beetje, maar om het nu storm te noemen, nee.
Hier in het midden van het land vooral wat stuifsneeuw met wat wind... Ben niet teveel buiten geweest maar mijn man zei dat het wel meeviel met de kou en dat het gisteren kouder voelde... Misschien straks nog...
nou hier in Zwolle valt het ontzettend mee. Ben vanmiddag thuis gebleven omdat Piet dat zei, maar was niet echt nodig geweest...
Hier ook geen storm en minimale sneeuw... Wel erg koud buiten door de wind! Maar he , wat niet is kan nog komen! Gelukkig lig ik dan wel warm in mijn bedje haha!
Wij wonen aan de kust, en we merken er hier niets van! Al weken geen sneeuw meer, geen ruiten krabben, geen super kou. Alleen locale gladheid, meer niet
Hier in het hoge noorden reden we vanmiddag over de autoweg. Ik heb het maar rustig aan gereden, want de sneeuw uit de weilanden (veel open vlaktes) stuifde helemaal op en je zag het op sommige plekken helemaal over de weg stuiven. Op sommige stukken op de weg was het helemaal opgehoopt. Ook toen we buiten liepen met shoppen zag je van de daken de hele tijd gestuif. Dus ik begrijp goed dat ze een weeralarm hebben afgegeven. Tis best gevaarlijk. Hoorde ook in het nieuws dat er 3 doden zijn gevallen in Scherpenzeel door het weer.
Beetje wind hier. That's it. Daarstraks heeft het licht gesneeuwd, maar dat was het dan ook. Het is wel ERG koud!
hier sneeuwt het de hele dag al en waait hard was vanmiddag even buiten met de kids en elke keer als de sneeuw in je gezicht waaide dat snijd gewoon in je gezicht
Wij zijn net thuis maar tis op de wegen echt wel glad en slecht! Qua sneeuw valt het opzich wel mee tis echt stuifsneeuw. Maar helaas hebben we een glijer gemaakt met de auto gelukkig niks gebeurd maar met 3 kids is het toch wel eng dan! Dus wel terecht het weeralarm!
Noord Groningen (ook echt het noorden van het noorden): Heel veel harde wind, sneeuw en koudddddd! Die sneeuw is af en toe een beetje hoor, maar t'is sneeuw. Elmo
Hier heeft het wel gesneeuwd, maar dat was vanmiddag pas. Niet echt veel ofzo. Wel waait het erg hard. Nu maar hopen dat we morgen wel de weg op kunnen, want morgen gaan we voor de eerste keer babyzwemmen...
hier heeft het even gesneeuwd, maar hele kleine vlokjes, en heel af en toe een beetje wind..... dus ik vind het harstikke mee vallen.
Hier aan het IJsselmeer veel wind en stuifsneeuw, dit al de hele dag. Maar op zich viel het wel mee met de kou vandaag. Ben benieuwd wat er nog komen gaat.
Hier in het oosten van het land (almelo) gaat het er best heftig aan toe. Het sneeuwt al vanaf vanmorgen, er staat harde wind en het is werkelijk overal spekglad.
Hier motsneeuwd het de hele dag al en het waait hard. Je hoort de wind door de ventilatieroosters gieren, alsof het buiten spookt. En wel koud, maar of het nu -1 is of -10, ik vind het allemaal koud. Heb gezellig de kaarsjes aan en nestel me zo voor de tv met een beker warme chocolademelk.
Inmiddels hoor ik de wind toenemen hier, en ik zie op de sneeuwradar dat er behoorlijk wat sneeuw aankomt! Sneeuwradar - Sneeuw buienradar - Waar valt er momenteel sneeuw in Nederland - BuienRadar.NL
Hier een heftige sneeuwstorm gehad. Heel veel sneeuw en vanaf 16.00 tot laat in de avond hevige storm gewoon niet normaal meer .... Maar ja wij zitten dan op het moment ook in Tsjechie hihihihi