Vanuit het raam waaide de sneeuwvlokjes volledig horizontaal... en koud dat het was... brr. Verder werd de weg rond 17.00 uur ook al steeds slechter... dun laagje sneeuw blijft liggen, met de ijslaag eronder. Het werd alweer steeds gladder. Zeker als er vanavond minder over de wegen gereden wordt, wordt het spekglad.
Hier heeft het eigenlijk amper gesneeuwt. Alleen een beetje poedersneeuw. Het begon net wel een beetje te waaien dus ben benieuwd wat het vanacht gaat doen
lees nu een paar uit Hengelo die er wel erg last van hebben terwijl ik net hoorde op het rtl4 nieuws dat alleen de provincies friesland, groningen, drenthe en noord holland het weeralarm is ingezet. Ik dacht dat het voor het hele land zou zijn.
Nou hier(den haag) rond zes uur waaide het wel erg hard, was wat vergeten bij de ah dus ik terug. Kon bijna niet zien waar ik liep. Maar het is vooral koud....verwarming staat 22 gr. heb het nog steeds koud.
hier is het spekglad en er ligt wel 10 cm sneeuw bij.. waait ook hard en is natuurlijk snoeikoud.... wonen in twente..
hier in nijverdal zijn de normaal goed doorgaande wegen.. en drekkerige weg van sneeuw.. het is te rijden ben net thuis. Iedereen rijd rustig maar idd lekker zooitje.. het sneeuwt hier van af vanmiddag.. en nu nog steeds.. we zullen zien wat vannacht brengt!
Ik heb gewerkt ( zit in de wijkzorg) en hoorde toen ik thuis kwam dat er een weer arlam ingezet was..... Het was goed te doen, wel erg glad, zo nu en dan wat lichte sneeuw, wel koude harde wind
hier is het net een paar uur gestopt met sneeuwen.. vanmorgen heel veel harde wind gehad.. maar geen weeralarm, maar goed, limburg staat ook niet op de kaart bij KNMI Het heeft hier zo hard gewaaid dat de sneeuw horizontaal voorbij kwam en tegen de muren ligt het behoorlijk hoog.. denk dat er in totaal zon 15 cm gevallen is, bij de muren veel hoger dus.
Wij wonen op 9 hoog in een flat. Het is stervenkoud en je hoort de wind door de kieren heen. Lampen zwaaien een beetje aan het plafond. En het is behoorlijk wit buiten!
Kennis van topografie is tegenwoordig bij het KNMI ook ver te zoeken.... Zie hier: weeralarm regio MIDDEN KNMI Weer Waarschuwingen regio Midden Nederland En dan hebben ze het bij de toelichting over de provincies Friesland, Groningen, Drenthe en Noord-Holland. Nooit geweten dat ik in het midden van Nederland woon....
Hier in Friesland waait het wel enorm hard en het is behoorlijk koud. We hebben net een beetje sneeuw gehad. Wel stuifsneeuw. Als je kijkt op buienradar komt er nog wel wat aan
Ik woon wel in het midden, aan het IJsselmeer, maar ik zie ons niet staan inderdaad. Mijn man is net "even" naar Lelystad geweest, het is verraderlijk op de weg wist hij te vertellen!
Ik woon in brabant vlak bij eindhoven. Maar het heeft hier onwijs tekeer gedaan vandaag. Storm en hele harde sneeuw. Ik ben lekker binnen gebleven vandaag.
zuidelijk puntje van noord-brabant: stuifsneeuw en wel wat wind, maar geen storm ofzo. ben zelf niet naar buiten geweest, maar volgens vriend was het erg koud en glad (3 x uigegleden op weg naar de ah..)
hee! ik woon ook in brabant, en werk in den bosch, Stond vandaag op de markt! maare noodweer? Niet in DB hoor, beetje sneeuw en wat windvlagen.. that's it. het word allemaal te veel opgeblazen.. paar keer sneeuw en het is noodweer en heel nederland ligt plat... liefs
Er is voor de provincies Friesland, Groningen, Drenthe en Noord-Holland een weeralarm afgegeven, maar hier (Drenthe, Assen) is tot dusver weinig aan de hand hoor. Het waait wel hard, maar het sneeuwt weinig. Wat motsneeuw, stelt niet veel voor.