ik kan wel huilen zeg, manlief zit vast op werk ,hij heeft nog geprobeerd om naar huis te rijden maar was te gevaarlijk , zoontje is verkouden en ziek , morgen is hij jarig , heb 2 taarten besteld en eten ,misschien kan ook niemand komen door het weer
Dankjewel kleintje ik hoop dat het morgen beter wordt ,kan teminste manlief weer naar huis komen ,zou zonde zijn van alle dat eten en taart maar goed niemand kan er wat aan doen
Wij kunnen al de hele avond familie die in Katwijk aan Zee woont niet bereiken. Daar is een grote stroomstroring, 100.000 huizen hebben geen stroom daar.
nou ben net ff met de hond buiten geweest. flinke wind met stuifsneeuw, slecht zicht glad en verschikkelijk koud. zelfs de hond wilde snel naar binnen haha
Stroomstoring Bollenstreek deels voorbij | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl tis weer voorbij gelukkig
hier waait het altijd wel dat zijn we wel gewend in den helder. maar ik vind het doodeng met de auto ik moest vanavond tot 9 werken en er was behoorlijk wat sneeuwduinen en stuifsneeuw. volgens mij gaat t vannacht hier meer sneeuwen en morgen moet ik om 9 uur weer werken we moeten de balans afmaken. hoop dat t dus allemaal beetje meevalt
ja dat zijn dingen die je niemand gunt met dit weer helemaal kindjes en ouderen zijn hiervan vaak de dupe
Hier is het vooral ijskoud haha. Veel stuifsneeuw en ijzige wind. Moest rond 8 uur naar buiten, maar dat vond ik toch niet fijn. Ook lekker glad hier op de weg natuurlijk. Gelukkig werd ik weer naar huis gebracht in een 4x4 kar. Rijdt toch een stuk relaxter hoor!!
Hier in Twente was het inderdaad hele dag best heftig..! Voor mij werk bij rotonde reed of nou ja gleed een personenauto zo tegen de connexxion bus op.. was geen houden aan de auto's.. gewoon sommigen die aangeduwd moesten worden..:s Op de grote wegen is wel gestrooid, maar je kunt niet harder dan 20 a 30 km..
zag het op het nieuws ja. Als het klopt hebben ze nu weer stroom. brrr koud zonder stroom in de winter!
Hier in zwolle ligt flink wat sneeuw en sneewt nog wat. Huhm kunnen we weinig doen vandaag Mason is niet echt heel fan van de kou
hier heeft het gisteren de hele dag gesneeuwd met aardig wat wind. in 20min tijd ging het hier van goede fietspaden naar beroerde fietspaden. ik woon 4km bij scherpenzeel vandaan en schrok best toen ik het hoorde. heb op het nieuws goed gekeken of het niet de auto`s van vrienden waren ofzo. liefs doris