weeralarm

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Claudia86, Aug 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

wij zijn hier altijd wel redelijk "aan de beurt" als het om noodweer gaat, we wonen bij water en weilanden aan de rand van de stad, hier beginnen de buien altijd of we zien ze heel hard onze kant opkomen :$ .
    laatst hadden we een BBQ en toen werd het echt opeens uit het niets helemaal zwart in de lucht, 2 minuten later, hagel, onweer, windstoten en allemaal rennende vrienden,
    dag BBQ, vaarwel partytent, hallo garage en carport (daar hebben we de rest vd avond gezeten). en iedereen met hun vieze modderschoenen over mijn mooie houten vloer :x .

de straat staat hier ook vaak blank bij heftige buien, komen alle kindjes weer met hun laarsjes spelen :D .

ik neem die waarschuwingen altijd wel serieus, je weet maar nooit waar die buien vallen, in de Randstad schijnt het ook altijd erg te zijn.

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik zal de kelder hier maar vast leeghalen, voordat de aardappels weer gaan drijven!

Emmer klaarzetten voor de kruipruimte leeg te scheppen hahaha! Vorig jaar ook al alles nat...

3. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

Feb 18, 2007
    806
    0
    0
    heb paar regendruppels gezien vanochtend maar verder ist hier nog erg zonnig!

4. M02

M02 Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,372
    0
    36
    ...Ik ben benieuwd...!!

5. 894hi

894hi Niet meer actief

hier in rijswijk nog niks behalve veeeeeeeeeeeel warmte.. lekker voor de mensen die deze week met hun tentje naar lowlans gaan lekker in het bagger grasveld

6. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hahaha:D

Het heeft soms wel iets gezelligs zo'n stortbui.. :)

7. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Hier in Aalten vanmorgen al een paar druppels gevallen.
    Maar ik ga voor de zekerheid straks het badje leeg laten lopen en opruimen en de tuinmeubelen goed opbergen.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Als het te warm wordt gaan we in de auto zitten en rijden. lekker de airco aan.

We hebben rond 11 uur een kleine bui gehad maar nu is het erg benauwd met veel zon.

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hier (vlakbij zwolle) is het warm!!!! :$
    Jakkes..

Mag wel een buitje komen maar noodweer ben ik ook niet zo dol op..
    Ruim de parasol wel op als t donkerder word.. tuinstoelen e.d. laten we gewoon staan..

Ben benieuwd.. maar meestal zijn we hier een van de laatsten die noodweer krijgen..

Groetjess

Oh ja de plee beneden komt altijd omhoog.. gatver ff schoonmaken nog ;)

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij zijn ook altijd de sjaak met onweer, dat zal in Friesland wel wat minder worden.
    Iig, hier is het super benauwd, er staat 1 of andere droge sahara wind.
    Vanaf een uur of 13 zouden de buien binnendrijven, verspreiden en ontwikkelen.
    Whooeeii, ik heb echt een mooi uitzicht over de Rijn op het kantoor dus ik wil wel wat zien.

11. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Hier is het stralend weer en ontzéttend warm. Het heeft een beetje geregend vanochtend, maar dat stelde ook niet veel voor. Kom maar op stortbui!:D

12. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    vanmorgen om 9 uur onweer, donkere lucht en regendruppels.. uur later zon hoog aan hemel.. en inmiddels 35+ graden.. met een licht briesje.. even door tuin lopen kost je zon 2 liter vocht hahaha..

13. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Mijn man had vandaag al een tropen rooster. Mocht om 5 uur beginnen tot 13.00 uur.

De temperatuur loopt nu ook binnen aardig op. Ik ga geloof ik maar de ventilatoren maar eens van boven halen en de hond nog eens in het water gooien.

14. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Hier heeft het vanochtend al even geregent maar is het nu snikheet en de zon schijnt volop. Het is dat ik de 20 weken vanmiddag heb anders had ik op strand gezeten. De thermometer geeft hier ook 32 graden aan. Kom maar op met die buien ! Al is er hier de laatste keer met het weeralarm geen druppel gevallen. (katwijk)

15. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,878
    5,170
    113
    Home
    hier ook zon zon zon! heb de ventilator al aan staan. van mij mogen er zo wel een paar druppels vallen.

16. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ergens al noodweer geweest? hier moeten schijnbaar als eerst de buien komen maar zie er nog niks van..

17. Boulevard

Boulevard Niet meer actief

Er was op het nieuws dat de buien veradelijk snel ontwikkelen dus wees op jullie hoede. Een vriendin gaat straks zwemmen op een hele afgelegen plek, op de fiets en baby in de fietskar. Lekker eigenwijs :s

18. Boulevard

Boulevard Niet meer actief

Hier is het overigens 35 graden op het moment, plak plak plak.

19. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

nou wij reden hier net voorbij het recreatioord de binnenmaas en niet normaal wat een drukte daar ook is. Veel kinderen zie je op de fiets gaan, dan denk ik bij mezelf kijken/lezen jullie het weer niet?

Kan het me nog goed herinneren ong 10 jaar terug ook zo grote storm stond ook daar op het zwembad. Nou heb behoorlijk wat bomen omver zien gaan boven op autos !!

Ik blijf lekker thuis, zit binnen doe niet veel. Kinderen ook rustig houden en wachten tot de bui kom.

20. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Ik geloof wel dat er storm op komst is hoor. Ik ben aan het oppassen en ondanks de hitte zijn de kids onwijs druk!;)

Share This Page