weeralarm

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Claudia86, Aug 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

Feb 18, 2007
    806
    0
    0
    getsie de getsie! plakweer!! laat t ajb gaan regenen!!
    oh oh eigenwijze vriendin zeg! :O

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Lekker handig van die vriendin met baby in fietskar. er is niet voor niks een weeralarm afgegeven.

Hier hebben we Isabella al uit de kleren met een lekker ijsje op de bank.
    Alle deuren , ramen en gordijnen dicht.Het was hier net binnen 26.5 graden. Nu gelukkig weer een halve graad lager.

3. Donja

Donja Actief lid

Jun 23, 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    Heb net even op buienradar.nl gekeken, maar tot nu toe verdwijnen alle buien richting de noordzee :D

Geen enkele bui boven nederland te zien nu 8)

4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ja ik zit ook steeds te kijken op de buienradar maar nog niet iets in de buurt. Terwijl het om 14.00 toch zou beginnen?

5. Donja

Donja Actief lid

Jun 23, 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    Het had nartuulijk LOOSALARM moeten zijn, ipv WEERALARM :p

6. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

hahahaha misschien wel ;) 1 ding staat vast :p ik ga de deur niet uit ;) veelste warm :D

7. Donja

Donja Actief lid

Jun 23, 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    Heb net met de hond gelopen, maar ben blij dat ik weer binnen zit, alles plakt, en weet niet eens wat ik moet eten vanavond :(

8. linde90

linde90 Niet meer actief

Hier verstop ik mij ook in huis, veel te warm.
    zonwering dicht en met fles water op de bank, onder de ventilator. zo houdt ik het wel vol
    Als het gaat regenen doe ik buiten een dansje hahaha

9. Donja

Donja Actief lid

Jun 23, 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    Kun je nu niet vast een regendansje voor ons doen dan hahaha

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hier in de zon 39 graden! Mijn man rijdt nu op de snelweg en zelfs met een gang an 120 geeft die thermometer 34 graden aan!
    Ik heb gelukkig geen last van de warmte kan er erg goed tegen! Ga maar de was buiten hangen en buiten een boekje lezen. Binnen voelt het koud aan door dat alle rolluiken dicht zijn.
    :)

11. fokje

fokje Fanatiek lid

May 14, 2007
    3,313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    haha ja ff klagen hoor poeh wat ist warm!!!!!!!!

hoop dat het snel afkoelt

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

kwam net even buiten in de tuin... echt niet te doen. zelfs niet om even met de kleine in het badje te gaan. snik en snik heet:(

13. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,445
    0
    0
    Op de europese radar (via buienradar) komen ze pas rond 17.00 uur...

14. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    Hier is het ook niet te harden:(

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ik hoop dat het hier ook zo lang achterblijft (Belgisch Limburg), want ons konijnenhok moet nog vastgelegd worden en we zijn beide werken...

Ik heb hier in Belgiƫ zo nog geen weeralarm gehoord, maar volgens mij mogen we ons ook aan't een en ander verwachten. Als je weet dat het morgen nog maar een graad of 21 wordt...

Op kantoor is het qua warmte best nog te doen. Zitten in een heel oud gebouw en daar is het sowieso al frisser. Thuis zijn alle rolluiken heerlijk af, dus lekker fris als ik thuis kom.

Voor de (hoog)zwangere dames: heel veel sterkte met dit weer, want ik kan me voorstellen dat dit de hel voor jullie moet zijn!

16. zustertje

zustertje Niet meer actief

Niet klagen maar DRAGEN.... Je krijgt het alleen maar warmer door jezelf zo druk te maken over het weer!
    Ik loop binnen en buiten gewoon in mijn ondergoed ziet toch niemand en ik heb nergens geen last van!
    We moeten blij zijn met deze prachtige zomer! Volgende week weer warm!!! :-D

17. miss spider

miss spider Actief lid

Jun 30, 2009
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    ach,heb ik weer mooi tijd om hier alles bij te lezen,want buiten zitten is nu echt niks aan.Zelfs op de fiets is het vies,gewoon mega warme lucht wat langs je heen strijkt!
    Ik ga vanavond boodschapjes doen,voel me eigenlijk best wel goed,ondanks mijn 31 wk buik en de hitte!Houd gelukkig geen vocht vast!

18. lianne21

lianne21 Actief lid

Jul 21, 2009
    435
    0
    0
    Ik hou ook wel van warm weer, maar kan het nu ook echt ff niet aan! hahaha. :D
    Heb net ook me zoon naar binnen gehaald want volgens mij is het voor die kinderkoppies niet zo goed in de volle zon! Nu ligt die lekker te slapen op de bank.
    Niet om 5 uur regen!!!! Dat mag niet, dan moet ik werken. En er op de fiets heen! half 6 mag wel. :D

19. Donja

Donja Actief lid

Jun 23, 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    Ik wil eerst wel eens zien of er van die zware regenbuien komen met hagel en zware windstoten

Laatst was er ook een weeralarm, hebben toen niks gehad 8)

20. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hier is een lekker windje op komen zetten, vanuit het niks! Moest mijn ramen echt dicht doen.. anders waaien ze er uit :D
    Van mij mag het lekker los gaan nu....

Share This Page