Voor diegene die de weg nog op moeten of ramen open hebben staan: Weeralarm Opgesteld op dinsdag 31 oktober 2006 om 20.58 uur. Bericht nummer: 3 STORM MET NAME AAN DE KUST, IN HET BINNENLAND KANS OP (ZEER) ZWARE WINDSTOTEN: SCHADE MOGELIJK Vannacht is er in het Waddengebied enkele uren kans op een zware noordwesterstorm, windkracht 10 met in de Provincies Groningen en Friesland mogelijk zeer zware windstoten van meer dan 100 km/uur. Elders in het land waait een harde noordwestenwind, waarbij met name ten noorden van de grote rivieren zware windstoten van ongeveer 80 km/uur kunnen voorkomen. De wind neemt in de loop van de ochtend langzaam in kracht af. Volgend bericht: 24.00 lt Doe voorzichtig!
ik kom net met de auto weer thuis... pff, het is wel spannend hoor met die harde wind.... allemaal takken en bladeren op de weg.... oef, en mijn hubbie moet zo aan het werk!
Het is hier de hele nacht erg stormachtig geweest, heb heel slecht geslapen denk mede daardoor. Lag maar te spoken en als ik in slaap viel raar te dromen oa over een spijkerbroek die ze van me gestolen hadden in een kerk Hoe kom ik bij? Vanaf 5 klaarwakker...nou ja zometeen 5 uurtjes werken dat is te overzien. Mirre
Nou hier ging/ gaat het ook lekker te keer! Vind dat altijd wel gezellig hoor, zo'n harde wind en dan lekker liggen doezelen in m'n bed. Beetje jammer dat ik vandaag zo vroeg op m'n werk moet zijn!
Wat een storm zeg. Het spookte echt. Brievenbusklep die de hele nacht klepperde. Overal liggen bladeren en takken en ik werd er in de nacht wakker van dus heb ik oordoppen in gedaan vanaf toen ging het goed.
heb ook slecht geslapen, wonen naast een bos en dat geeft toch een lawaai het zou vandaag weer wat rustiger worden. vandaag had mijn moeten komen maar is er nog niet. spannend christie
Ik zit redelijk bij de kust , en tis een gekkehuis hier. Het spookt gewoon in huis Gister al veel ongelukken gebeurd hier net buiten het dorp Ik moet er wel uit vanmiddag maar hoop dat het dan minder is geworden. Hoe ist in Hoorn meiden want daar moet ik heen vanmiddag ZH
Hier ook stormig! Vannacht zijn mijn tuinstoelen ervandoor gewaaid en er zijn 2 bloempotten stukgevallen! Gelukkig zijn mijn konijnen niet weggewaaid...
Ik wordt niet snel wakker, maar ben vannacht toch wel wakker geworden van de storm. Jeetje...wat een wind en regen. Blij dat ik in mijn bed lag. Wij hadden gelukkig afgelopen weekend de tuinmeubelen opgeruimd.
Hier waait het nogsteeds keihard!Moest mn dochter naar school brengen op de fiets,(manlief heeft de auto) tjonge jonge. Maar op de terugweg wind in de rug!haha
hier viel het vannacht reuze mee. alleen vanmorgen waaide het weer wat harder maar geloof dat het nu al weer wat aan het afnemen is
Daar komt mijn berichtje ook vanaf Maar het was hier ook bar en boos...omgewaaide bomen bij school en overal takken op de weg. Ben vanmorgen ook maar lopend met mijn kids naar school gegaan!
Nergens last van gehad vannacht. Onze straat is echt een tochtgat, maar zelfs geen klepperende brievenbus, wat we normaal al met windkracht 3 hebben.