Vanavond om half 9 bij de Smaakpolitie wordt de keuken van mijn favoriete broodjeszaak in Doetinchem onder de loep genomen...Ik heb geen sticker op de deur gezien dus ik ben benieuwd... Zijn er al eens restaurants waar jullie komen bezocht door dit programma?
Ja, hier in Hoorn is hij ook geweest. Snackbar Judit of zo kom ik heel soms voor een lekker broodje. En ze heeft een stikker. En nog 2 á 3 zaken maar weet 1 2 3 zo niet hoe die heten.
Ah mooi. Ik zal kijken, ik woon in D'chem. Ik wil natuurlijk wel weten waar ik verantwoord wat kan snaaien. Jammie.
ik zou niet kijken dan als ik jou was. Ik wil niet eens weten wat er allemaal in sommige keukens gebeurd. Dan ben ik bang dat ik nergens meer durf te eten.
@Inky Ik kijk wel , maar je hebt wel gelijk, als ze hier in Groningen ooit komen dan ga ik niet kijken denk ik haha
heej dit zou toch om half 9 komen en om half 10 de opvoedpolitie? tenminste zo staat het op teletekst alleen komt nu wel de opvoedpolitie..wat ik leuker vind hoor haha
Ik heb het gezien; de broodjeszaak kreeg geen sticker.Tja, als je naar dat progamma kijkt dan wordt je niet vrolijk, gatsie, af en toe echt wel smerig.
Als mijn favo restaurant bij dit programma zou komen, zou ik ook wel kijken. Dan weet ik meteen of ik er nog wil eten, hihi.
Ah hij zal vast al eens een bezoek gebracht hebben aan Utrecht. ik moet zeggen dat ik er eigenlijk nooit op let als ik ergens ga eten...of ze hebben gewoon allemaal geen sticker gekregen..hahah. Wel een leuk programma is het trouwens.
sommige keukens zijn echt te vies voor woorden. en dan de mensen die erin staan... brrrrr maar moet je eens kijken naar hoe schoon is jouw huis dat sommige mensen zo kunnen leven
Hij is ook in Enkhuizen geweest, bij oa Dikke mik (geen sticker) maar altijd lekker en goedkoop eten. En broekhuyzen (wel een sticker) heerlijk maar wat duurder eten. Ondanks t feit dat de smaakpolitie bij Dikke mik is geweest, gaan wij er evengoed eten. T smaakt evengoed lekker..
Nou ik ga er in ieder geval geen broodje "gezond" meer halen. Of zouden ze juist nu erg schoon worden na de uitzending Kwebbel