Smaakpolitie

Discussie in 'De lounge' gestart door Veertje1979, 31 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanavond om half 9 bij de Smaakpolitie wordt de keuken van mijn favoriete broodjeszaak in Doetinchem onder de loep genomen...Ik heb geen sticker op de deur gezien dus ik ben benieuwd... ;)
    Zijn er al eens restaurants waar jullie komen bezocht door dit programma?

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ja, hier in Hoorn is hij ook geweest.

Snackbar Judit of zo kom ik heel soms voor een lekker broodje. En ze heeft een stikker.

En nog 2 á 3 zaken maar weet 1 2 3 zo niet hoe die heten.

3. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Ah mooi. Ik zal kijken, ik woon in D'chem. Ik wil natuurlijk wel weten waar ik verantwoord wat kan snaaien. Jammie.

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja, hier in Bergen op Zoom bij De Bourgondiër en ja, ze hebben ook de sticker :)

5. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik zou niet kijken dan als ik jou was.

Ik wil niet eens weten wat er allemaal in sommige keukens gebeurd. Dan ben ik bang dat ik nergens meer durf te eten.

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Oww, ik ga ook kijken. Eet toch regelmatig een broodje uit doetinchem.

7. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @Inky

Ik kijk wel , maar je hebt wel gelijk, als ze hier in Groningen ooit komen dan ga ik niet kijken denk ik haha

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    heej dit zou toch om half 9 komen en om half 10 de opvoedpolitie? tenminste zo staat het op teletekst alleen komt nu wel de opvoedpolitie..wat ik leuker vind hoor haha :)

9. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik heb het gezien; de broodjeszaak kreeg geen sticker.Tja, als je naar dat progamma kijkt dan wordt je niet vrolijk, gatsie, af en toe echt wel smerig.

10. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Als mijn favo restaurant bij dit programma zou komen, zou ik ook wel kijken. Dan weet ik meteen of ik er nog wil eten, hihi.

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ah hij zal vast al eens een bezoek gebracht hebben aan Utrecht. ik moet zeggen dat ik er eigenlijk nooit op let als ik ergens ga eten...of ze hebben gewoon allemaal geen sticker gekregen..hahah.
    Wel een leuk programma is het trouwens.

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    sommige keukens zijn echt te vies voor woorden. en dan de mensen die erin staan... brrrrr

maar moet je eens kijken naar hoe schoon is jouw huis :confused: dat sommige mensen zo kunnen leven

13. Niet meer actief

Vreemd ook dat ie gozer nooit bij de chinees naar binnen mag :D

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hij is ook in Enkhuizen geweest, bij oa Dikke mik (geen sticker) maar altijd lekker en goedkoop eten. En broekhuyzen (wel een sticker) heerlijk maar wat duurder eten. Ondanks t feit dat de smaakpolitie bij Dikke mik is geweest, gaan wij er evengoed eten. T smaakt evengoed lekker..

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Nou ik ga er in ieder geval geen broodje "gezond" meer halen. Of zouden ze juist nu erg schoon worden na de uitzending ;)

Kwebbel

Deel Deze Pagina