Ja dat was 2 weken geleden geloof ik... Reed daar toen ook, was echt niet te doen!!! Werd pas laat geschoven en gestrooid. Maar ja die gasten hebben het ook echt superdruk en draaien echt overuren!!!
En mijn vent is net naar Scheveningen vertrokken om naar de film te gaan. Hoe bedoel je dom. Hij wilde perse en al zijn vrienden zeiden dat het meeviel. Nou ik geloof er niets van. Ppffff mannen!!!!
Pfff ik heb er 3 uur overgehouden om thuis te komen vanuit Den Haag. Geen bus en trein die reed. En was er eindelijk een trein, was er geen machinist want die zat.....vast! Afijn, mensen gingen zelfs knokken om in de trein te komen, zo triest. Ben wel blij dat ik er ben......
Hier in Eindhoven heeft het alleen vanochtend een beetje gesneeuwd en verder de hele dag mooi weer geweest, lekker zonnetje. Volgens buienradar komt hier vannacht pas weer een beetje sneeuw.
Zo balen. Mijn mannetje zou vandaag na 4 maanden uitzending thuis komen...maar die hebben nu ook vertraging en kunnen geen kant op... De kids hadden zich er zo op verheugd dat papa vandaag weer thuis kwam (en ik ook natuurlijk!)
wij kwamen vandaag uit centerparcs Coevorden en moesten naar spijkenisse. hebben er 4 uur over gedaan,was op sommige stukken erg glad maar de files waren een drama. ik vind het allemaal wel spannend hoor,wat is het daar mooi zeg,allemaal polders helemaal wit!!
mijn vader heeft vandaag 3 uur over het stukje amsterdam-purmerend gedaan... normaal hooguit 20 minuten... wat een ramp zeg... femmetje voor jou helemaal balen zeg... hopelijk komt hij morgen thuis!
Ik heb er ook dik 3 uur over gedaan om thuis te komen.. Een ritje van 12 km...Ben dus redelijk gebroken Hoop dat het morgen beter is want mijn dochter gaat bij opa & oma logeren -> 180 km
mijn man heeft er uiteindelijk ruim 3uur over gedaan om thuis te komen (normaal 45min). hij is gelukkig veilig thuis, hij had alleen bijna de lantaarn voor ons huis te pakken toen ie de oprit op wilde draaien. liefs doris
Ik zou vandaag naar mijn ouders gaan omdat ze 40 jaar getrouwd zijn. Ben niet gegaan. Niet dat ze een feestje gaven, maar had wel heel veel zin om ze te zien en er te logeren met de kleine man.
Bah femmetje... hopelijk komt hij morgen dan thuis... Ik heb vandaag bijna 4 uur gedaan over een stukje van (zonder file) 20 minuten. Mijn vriend heeft lopend de kindjes van het kdv moeten halen want ik ging het dus echt niet redden.. we hebben maar lekker frietjes gegeten vandaag
Pffff...mijn vriend is nu zijn broer gaan ophalen die is gestrand op Amsterdam CS. Er schijnt daarvandaan geen enkele trein of bus te rijden. Ik baal onwijs dat hij nu weer de weg op is gegaan :x Maar ja, voor zijn broer doet hij alles.