Zit ik klaar voor de Verloskundigenpraktijk (die overigens niet uitgezonden wordt weet ik nu) zie ik tijdens de reclame van Wil & Grace een voorstukje van de Net 5 Doc over Gevaarlijke babysitters... Nou...ik ga dit NIET kijken...wat ik in die paar seconden zag laat me nu nog steeds niet los...Hoe kunnen mensen zó met baby's om gaan? Ik wil niet eens beschrijven wat ik zag. Ik kan er zo om beginnen te huilen...
Ik ga ook zeker niet kijken, heb er geen voorstukje van gezien nog maar kan me er iets bij voorstellen.
Ja erg hè! Ik heb t al eens eerder gezien, vreselijk gewoon.. Kun je je absoluut niet voorstellen. En ze lijken zo lief en normaal...... Maar als ik dan nog fit genoeg ben ga ik wel weer kijken denk ik.
Ff up voor degenen die nog niet slapen of die t gewoon willen zien. Hou er rekening mee dat t wél heftig is hoor!
Ik ga wel kijken, ik heb het al eens eerder gezien dat soort achterlijke praktijken, nu hoef ik daar geen zorgen over te hebben want de enige die op mijn kind gaan passen zijn oma en opa en mn zusje.
was idd heftig , zal jullie de details besparen maar ik heb de tv met een misselijk gevoel uitgezet kon er niet meer naar kijken , walgelijk dat er zulke mensen bestaan opsluiten en nooit meer loslaten
vreselijk ja ik zag het ook in de reclame maar heb ook niet gekeken, kan daar echt niet tegen nee! die mensen verdienen een hele lange straf!
Ik heb in het verleden ook ooit een docu gezien, dat een babysit een kleintje met een pollepel op het hoofdje slaat, ben dat nooit meer vergeten en heb bewust ook niet gekeken gisteravond want dan doe ik geen oog meer dicht
wat ik zo raar vind is dat die ouders gelijk de politie bellen ,ik zou dat niet doen de politie ,moet eerst w8ten tot ik klaar met haar ben en dan mijn man en de rest van me familie die ik uitnodig om haar een lesje te leren daar wil ik wel een paar dagen voor zitten hoor niemand komt aan mijn kids moeten ze eerst door mij heen en als het wel gebeurd dan gaan ze het zelfde voelen wat me kinderen hebben gevoeld maar dan zwaarder. groetjes sofaan
Dat waren precies mijn gedachten. :x Nou ben ik ook wel een beetje wraakgevoelig, maar als het om mijn familie gaat, of straks zelfs kinderen ga ik door het vuur, en bij zoiets zou die dame de rest van haar leven achterom moeten blijven kijken. Het klinkt misschien erg agressief, , maar mijn familie is heilig!
Ik heb er over gedroomd vannacht, zeg maar gerust een nachtmerrie verschrikklijk wat een zieke mensen.
Vreselijk jeetje mina.. Zulke onschuldige kids.. zat echt met tranen in mn ogen te kijken. Wij wilden onze kleine voor 1 of 2 daagjes naar n gastouder brengen, maar dan wil ik dus wél iemand die ik persoonlijk ken. Dus t word waarschijnlijk mn schoonzusje.. Ja echt erg.. zoiets komt toch niet eens in je op!
Vreselijk ...echt. Mijn vriend zei op een gegeven moment ook: "zet uit die rotzooi!" Die werd er ook helemaal onpasselijk van. En ik kreeg zin om al die vrouwen één voor één op te zoeken! :x Kun je nagaan, dan zijn het nog niet eens mijn kinderen. Die mensen verdienen levenslange gevangenisstraf waarbij ze elke dag gemarteld worden ofzo :x ! En @ Patroeschka: Je kunt idd niet meer je kind met een gerust hart naar een "vreemde" gastouder brengen! Ik wil ook alleen familie en vrienden voor mijn kleine meid! Groetjes Denise
Ja maar ik denk al jaren zo over een gastouder. Natuurlijk zijn er meer goede dan slecht, maar ik vind 1 op 1 sowieso al een enge gedachte. Je weet het gewoon nooit. Ik moet er ook niet aan denken. Meerdere leidsters, met diploma, lijkt mij veiliger.
No Way, iedereen blijft van mijn kind af hoor! Echt niet dat ik hem achterlaat bij iemand die ik niet persoonlijk ken (moeder/vriendinnen, prima, maar GEEN oppas!). Ik had zo'n zin om door die tv heen te springen en hetzelfde te doen bij ongelovelijke (@*#&!)! Ik kan me daar zo boos over maken....ggrrrrr!