Vannavond zal het wel weer erger worden he?...mijn man werkt savonds en moet naar klanten en rijdt dan aardig wat kilometers denk dat hij maar lekker thuis moet blijven ik vind het niks..
Vind het eigenlijk onzin om niet op straat te gaan. Toen met het weeralarm een maandje terug met die storm was ik ook gewoon buiten. Je deed overal wel iets langer over 8) ..maar ach...zwangere vrouwen kunnen wel wat hebben toch? Maar ja, heb geen dringende reden waarom ik vandaag de deur uit zou moeten, dus denk dat ik toch veilig warm binnen blijf deze keer. Groetjes Denise
Wat een mooie foto trouwens Otje ! Krijg nu toch wel zin in die sneeuw! Laat maar komen! Romantisch hoor... (en maar tegen mn moeder blijven zeggen dat ik absoluut geen last heb van mn hormonen ) Groetjes Denise
Foto van net gezien? Hier nu hetzelfde beeld, 15 min. later.... het blijft nu echt goed liggen. Ik blijf lekker binnen vandaag! Moet alleen nog boodschappen doen
Hier net over de belgische grens sneeuwt het ook goed.... maar moet zo toch echt een paar uur in de auto naar pap en mam (veluwe)... ik doe wel gewoon voorzichtig, om er nu écht voor thuis te blijven... ben me nog steeds aan het bedenken wanneer ik ga. iig vér voor de avondspits hihi
Mmm..lekker m'n moonboots aan zo, een lekkere warme winterjas, een muts en handschoenen ... Lekker een wandelingetje maken met m'n hond. Heerlijk! Ik geniet echt van sneeuw. Alleen die slappe, grijze derrie die daarna altijd blijft liggen (en soms zelfs nog bevriest!) vind ik maar niks hoor. Groetjes Denise
tja dat vind ik ook lekker met de hond naar buiten lache hoor maar dan moet het inderdaad echte sneeuw zijn. hier is nog steeds niets trouwens zal vanavond wel komen.
,s avonds is ook wel leuk...wij gaan dan altijd met kind en hond naar buiten...een flink stuk lopen! Lekker dik ingepakt, onderweg sneeuwballen gooien...en natuurlijk foto's maken...hahahaha.... En dan als we terug zijn lekker een beker warme chocomel met slagroom...
Het laaddock op mijn werk... als de vrachtwagens maar niet gaan schuiven hiero... maar dat zal wel... Ondertussen is het pak al veeeel dikker trouwens... (10 minuten later)
Ik denk dat het vanmiddag hier wel flink zal sneeuwen.... dus lekker naar buiten met de slee Mijn dochtertje liep vanmorgen al helemaal happy door de kamer met het vooruitzicht op heel veel sneeuw... Ik dacht eerst nog even...als het maar na school is want is anders zo moeilijk lopen met de buggy, maar ze is vanmiddag door ziekte van de juf vrij. (omdat ze nog 4 is). Dus dat wordt vanavond als papa thuis is en er al sneeuw ligt een megasneeuwballen-gevecht hier voor de deur met de buurkids. we hebben een hofje dus daar kunnen ze heerlijk spelen met z'n allen en ondertussen maak ik vast een voorraadje sneeuwballen en dan... 1. 2. 3.. hihi was ie weeeeer! !
ja het is nu eindelijk goed losgebarsten groote vlokken en gaat hard Was ff douche en toen ik terug kwam was het al behoorlijk wit