flinke sneeuw hier! en.... we hebben na het 3de uur op school sneeuwvrij gekregen! dus ik ben net thuis! was wel eng rijden op de weg! alle leerlingen happy en wij ook! heeeerlijk dagje vrij!
Ja ik hou de buienradar in de gaten...de storing is al over de helft van Nederland.Had mn pa net aan de foon en die was helemaal enthousiast over de sneeuwbuien in Rotterdam
Hier vlakbij Zwolle nog geen enkel vlokje......hoeft van mij eigenlijk ook niet.......maar ja we wachten het af.....Voor de kids zou het natuurlijk super leuk zijn!
begint hier nu ook te sneeuwen. ben blij dat ik vandaag niet weg hoef. mijn vriend moet tot 9 uur vanaaf werken en met het openbaarvervoer naar huis hoop dat het goed gaat. zal blij zijn als ie weer thuis is
Heeej hier sneeuwt het nu al een 20 minuten denk ik... jammer dat ik vandaag vrij heb, anders was ik vrij geweest hihi. als het erg glad is dan... Hoop dat het mn vriendje in de vrachtauto een beetje goed afgaat...vind het maar nix!
Hier in Amsterdam is het net begonnen maar het sneeuwt wel flink door Gelukkig alles in huis dus ik hoef de deur niet meer uit vandaag En hoe het morgen is zien we dan wel weer, kan gelukkig vanuit thuis werken!
Leuk is dat he dat je het weer zo ziet verplaatsen...van het zuiden naar het noorden! Ik was snel boodschappen gaan doen, want m'n vriend belde me 9.30 dat het in Roosendaal al chaos was door de sneeuw...nou dan is het zo bij ons..alleen de moerdijkbrug /het water nog over. Ik snel naar het winkelcentrum ...met de auto..kom daar aan Ja hoor ging gelijk hard sneeuwen! Ik ben blij dat ik alle boodschappen in huis heb en inprincipe niet meer weg hoef...ja alleen om hondenkind uit te laten, maar als hij die nattigheid voelt vanuit de lucht bedenkt ie zich vast Hier in Zwijndrecht (onder Rotterdam) sneeuwt het flink door hoor. Lachen Natas dat je sneeuwvrij hebt zeg..dat hadden we vroeger volgens mij nooit! Kan me herinneren dat ik 1x ijsvrij heb gehad, maar toen was het geloof ik bijna min 30! hahaha.. Mirre
Joepie het gaat weer harder. (midden van t land) Over 10 min. pauze lekker buiten sneeuwballen gevecht houden... heb wel een paar collega's op t oog