Weeralarm

Discussion in 'De lounge' started by AnneLiesje, Feb 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Weeralarm wat doen jullie

1. ik blijf thuis

2. Wat een onzin, ik ga gewoon op op pad

3. ik zie het morgen wel

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    flinke sneeuw hier! en.... we hebben na het 3de uur op school sneeuwvrij gekregen! dus ik ben net thuis! was wel eng rijden op de weg!

alle leerlingen happy en wij ook! heeeerlijk dagje vrij!

2. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    het begint hier lichtjes te sneeuwen! echt leuk!

3. Niet meer actief

Hier nog steeds geen vlok :(

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    waar zit jij nies?

5. Niet meer actief

Sappemeer...nabij Groningen dus wij zijn wrs als laatste aan de beurt :rolleyes:

6. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Inderdaad dan komt het er nog aan!

7. Niet meer actief

Ja ik hou de buienradar in de gaten...de storing is al over de helft van Nederland.Had mn pa net aan de foon en die was helemaal enthousiast over de sneeuwbuien in Rotterdam ;)

8. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    nou hier in baarn valt het tegen hoor het sneeuwd wel maar het blijft niet eens liggen.

9. Miran73

Miran73 Actief lid

Hier vlakbij Zwolle nog geen enkel vlokje......hoeft van mij eigenlijk ook niet.......maar ja we wachten het af.....Voor de kids zou het natuurlijk super leuk zijn!

10. spooky

spooky Bekend lid

Mar 15, 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    begint hier nu ook te sneeuwen. ben blij dat ik vandaag niet weg hoef. mijn vriend moet tot 9 uur vanaaf werken en met het openbaarvervoer naar huis hoop dat het goed gaat. zal blij zijn als ie weer thuis is

11. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hier ook al een aardig pak sneeuw en het blijft sneeuwen. Wordt weer een latertje voo mijn ventje !

12. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hier ook al een heleboel sneeuw... Alleen zit ik jammergenoeg op m'n werk ;)

13. peetje22

peetje22 Actief lid

Jul 21, 2006
    332
    0
    0
    nog steeds niks hier (lelystad)

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heeej hier sneeuwt het nu al een 20 minuten denk ik... jammer dat ik vandaag vrij heb, anders was ik vrij geweest hihi. als het erg glad is dan...

Hoop dat het mn vriendje in de vrachtauto een beetje goed afgaat...vind het maar nix!

15. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

Oct 21, 2005
    2,158
    405
    83
    Hier in Amsterdam is het net begonnen maar het sneeuwt wel flink door :) Gelukkig alles in huis dus ik hoef de deur niet meer uit vandaag :) En hoe het morgen is zien we dan wel weer, kan gelukkig vanuit thuis werken!

16. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Leuk is dat he dat je het weer zo ziet verplaatsen...van het zuiden naar het noorden! ;)
    Ik was snel boodschappen gaan doen, want m'n vriend belde me 9.30 dat het in Roosendaal al chaos was door de sneeuw...nou dan is het zo bij ons..alleen de moerdijkbrug /het water nog over.
    Ik snel naar het winkelcentrum ...met de auto..kom daar aan Ja hoor ging gelijk hard sneeuwen!
    Ik ben blij dat ik alle boodschappen in huis heb en inprincipe niet meer weg hoef...ja alleen om hondenkind uit te laten, maar als hij die nattigheid voelt vanuit de lucht bedenkt ie zich vast ;)

Hier in Zwijndrecht (onder Rotterdam) sneeuwt het flink door hoor.

Lachen Natas dat je sneeuwvrij hebt zeg..dat hadden we vroeger volgens mij nooit! Kan me herinneren dat ik 1x ijsvrij heb gehad, maar toen was het geloof ik bijna min 30! hahaha.. :p

Mirre

17. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hier is het alweer een tijd gestopt

18. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @mirre.. ja we hebben dat ook nog nooit eerder gehad! volgens mij kwam het door het weeralarm.

19. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

Dec 4, 2006
    3,241
    0
    0
    Joepie het gaat weer harder.
    (midden van t land)

Over 10 min. pauze lekker buiten sneeuwballen gevecht houden... heb wel een paar collega's op t oog :)

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

hihi.. altijd leuk om zo je agressie kwijt te kunnen!

Share This Page