Ja ja de sneeuw heeft Twente bereikt. Het gaat nog zachtjes.... Nou als het vanavond z'n puinzooi is als 25 nov vorig jaar, bel ik m'n werk af
Hier sneeuwt het al een tijdje. Mooie witte wereld. Heb gisteravond niks gehoord van een weeralarm en ben vanochtend gewoon naar mijn werk gegaan. Heb nog niet van een werkgever gehoord die een dag vrij gaf vanwege een weeralarm. Jullie wel? Groeten, Veertje2
Hier (Den Bosch) heeft het een uurjte geleden ff wat minder gesneeuwd, maar toen ik 10 minuten later naar buiten keek, was de laag ineens weer aangegroeid en kwam het weer flink naar beneden.. Nu zijn het maar kleine vlokjes, maar het gaat nog steeds aardig hard... Een DHL-chauffeur die hier zojuist wat op kwam pikken zei dat het niet echt te doen is op de weg. Het is allemaal blub en het blijft maar sneeuwen... en op binnenweggetjes is het spiegelglad (aanstampte sneeuw zeg maar)
Hier in Arnhem sneeuwt het ook aardig.Eerst dacht ik zal wel meevallen maar het is echt menens! Blijf er niet voor thuis...moet tog zo mn boodschappies nog gaan doen.
Ik kom net uit bad en echt er ligt een pak sneeuw! De katten zijn ook alle 4 helemaal geobserdeerd door wat er valt, vooral de jongste aangezien deze het nog nooit heeft meegemaakt. Echt leuk, ik blijf wel lekker binnen naar de vlokjes kijken! Liefs, Duveldraakje
Leuk is dat he met die katten duveldraakje,heb zelf ook 4 katten en eentje kwam net als een gek door het kattenluik heen de kamer ingerend zo van was dat nou weer allemaal buiten hahaha.Ze zit nu voor het raam
Hier nog geen sneeuw te zien..maar ik hoorde net al op het nieuws dat de sneeuw nu naar het noorden zal trekken.. De lucht is hier wel erg grijs en de katten zijn erg druk zou dat een voorteken zijn..haha..
Ineens weer grote vlokken en VEEEEEEL! (Vriend belde net dat het in Tilburg gestopt is met sneeuwen...
2 minuten geleden gemaakt (Den Bosch) Ik dacht toch echt een GROENE auto te hebben... En als je goed kijkt... GROTE vlokken!
Tjemig.............nou hier nog steeds niks.........Mag nog wel even op zich laten wachten....als het moet dan maar vanavond...Vanmiddag naar de verloskundige en daar wil ik wel graag naar toe... Moet gaan lukke toch haha
Hier word het weer wat minder, hoop dat me mannetje gauw thuis is dan kunnen we een sneeuwgevecht gaan houden ! Ben al aan het warmlopen.
Ik moest vandaag naar de tandarts en ik heb afgebeld want dat word nu helemaal niks met Wessel daarheen.
Hahaha ME TOO! ik moest ook, maar had dinsdag al afgebeld (telepathie!?) en ben blij toe! Woon in Zwijndrecht, maar tandarts is in Delft ....had dan 1 van DE drukste (en besneeuwde ) snelwegen opgemoeten. Nah zo is het beter..die tandjes wachten maar ff een weekje of wat. Inmiddels hier WEER grote vlokken hoor!