Ja ik moet nu volgende week donderdag ik heb wel wat last maar dat trek ik nog wel een weekje denk ik. En maar goed dat je ook heb afgebeld want anders stond je nu waarschijnlijk lekker in de file.
Helaas nog niets hier, maar heb geduld en kijk elke 5 minuten zo ongeveer naar buiten Ik vind btw wel dat ze tegenwoordig heel snel een weeralarm geven, of ligt dat nou aan mij? Het is toch in principe normaal (okey de laatste jaren wat minder) dat het 's winters soms ff goed sneeuwt? Kan me niet herinneren dat we eerder bij elke sneeuwstoring een weeralarm hadden!
nog steeds flinke sneeuwval! hoop dat mannetje een beetje vroeg is, heb zin om de sneeuw in te gaan met hem!
Nou ik heb me veilig 200 km verplaatst van het zuiden naar de veluwe. vond een weeralarm een beetje overdreven. gewoon voorzichtig en niks aan de hand. er was ook goed gestrooid...
In valkenswaard ook geen sneeuw meer. Zelfs het zonnetje alweer gezien. Zal dus wel gewoon tot 18.00 moeten werken, bah bah. Maar wel lekker even mogen genieten van die witte deken, vind het altijd zo'n mooi gezicht Groetjes Monique