Mijn zoon is zo bazig!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Nataly1972, 19 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    En dan vooral naar vriendjes toe. Alles moet gaan zoals hij het wil en als dat niet lukt dan wil hij gaan duwen of roept hij dat hij niet meer wil spelen. Of hij zegt dat ze dan niet meer op zijn kinderfeestje mogen komen.

Ik zit er bovenop want dit vind ik onacceptabel. Ik zeg ook tegen hem dat als hij zo doorgaat hij geen vriendjes meer overhoud maar het lijkt niet bij hem binnen te komen.

Vanmiddag stond een vriendje ook al 10 minuten voor de tijd met zijn jas aan omdat hij het niet meer leuk vond. Mijn zoon zit dan op de bank en het lijkt hem niets te boeien.

Wat moet ik hiermee doen, iemand tips voor mij?

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ja heel herkenbaar, Dochter van 7 1/2 is ook zo. Iedereen die hier komt moet doen wat zij wil en dan zeg ik er wel even wat van en draait ze wel bij. Maar het hoort een beetje bij de leeftijd en ik snap je angst over het verliezen van vriendjes. Toch valt dat heel erg mee zal je zien. De ene pikt het niet en de ander wel. Ze moeten het toch leren die omgang met elkaar en hier komt het ook nog wel eens voor dat ze bij iemand speelt en dat ik haar eerder moet halen. Soms is het dan even niet gezellig of wat dan ook. Maar duwen dat kan natuurlijk niet. Ook al duwen jongens sneller dan meisjes ;). Waarom ging het dan niet goed volgens hem?

Komt wel goed. Wel blijven praten met hem en rustig uitleggen maar niet te veel er mee bezig zijn.

Deel Deze Pagina