Weerbericht...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door firsttimemom, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Ik kan op het moment ook minder goed tegen de warmte dan normaal... Nu moet ik zeggen dat ik het nog mee vind vallen met de temperatuur.
    Heb nu wel verlof, denk dat het met werken lastiger zou zijn omdat je dan continu bezig bent.
    Maar als t echt te gek wordt hou ik me gewoon binnen schuil, alleen 's morgens en 's avonds buiten..en anders misschien een klein badje.

2. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik woon op 25 minuutjes rijden van het strand, en zelf woon ik aan het water dus er staat hier altijd wel een windje. Ik kan zelf aardig goed tegen de warmte, alleen vind ik het erg vervelend dat ik morgen, woensdag en donderdag nog van die #@@** nachtdiensten moet werken:( Ik weet dat het niet mag, staat in de cao, ben ook achter hun rug om bezig om ze hierover aan te pakken )

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    En dan duurt het bij jullie maar een paar dagen. Ik mag het nog veel langer zien uitte zitten de hitte. Maar ik klaag niet. Zwembad staat al weken klaar, luiken blijven dicht, ventilator op slaapkamer en veel water drinken. Geen keuze dus gewoon doorgaan.

4. Ior

Ior Niet meer actief

Ik moet de hele week werken. Maar werk in een supermarkt. Lekker fris. :) in huis is het gelukkig ook maar 19 graden. En anders ging Ik een heerlijk koud voetenbadje maken. Op slaapkamer hebben we airco dus die gaat vanavond ff aan voor we op bed gaan.

5. Melief

Melief Niet meer actief

Ik vind het normaal ook heerlijk maar ruim 37 weken zwanger, op een bovenwoning met 5 meter raam op het zuiden en dan bedrust met bekken instabiliteit bleeegh

Gelukkig kan ik morgen en overmorgen bij mijn moeder in de tuin doorbrengen, liggend onder een parasol :)

6. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Ik zie er onwijs tegenop. Met mn 39+ hoop ik ten eerste dat ik niet ga bevallen. Daarnaast woon ik op een appartement dus een zwembad is geen optie. Zit serieus naar een mobiele airco te kijken voor iig de slaapkamer. Damn wat is dat duur zeg.... Hoe langer ik eraan denk (hoorde op de radio zojuist dat de 39 graden woensdag gehaald kan worden, woon in het oosten) hoe meer ik er tegenop zie en mn hormonsters de overhand gaan nemen. Ik ben echt een zonaanbidder, maar die temperatuur in deze situatie gaat me echt te ver....

7. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

9 apr 2013
    316
    1
    0
    Airco ♥

8. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ik heb nu ook wel last van de warmte.
    Hou aardig vocht vast, dus ben bang dat dit de komende dagen alleen maar erger wordt. Ik moet ook nog eens gewoon werken, in een winkel ZONDER airco... En alle klanten maar zeggen "Ohhh wat is het hier lekker cool"! Nou, niet als je er de hele dag in staat hoor ;)
    En dan om kwart over 6 de auto in... brrrrrr dat vind ik nog veel erger!!

9. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    We wachten eerst maar eens af hoe warm het echt wordt en we hebben helaas toch geen keuze dus ik zing het maar uit! Misschien morgenochtend even naar het zwembad en verder alles inderdaad potdicht. Zonneschermen, rolluiken en luxaflexen omlaag. Koud voetenbadje! Zo min mogelijk doen. Hopen dat het een beetje draaglijk wordt. Gelukkig maar 2 dagen achter elkaar. Ben benieuwd hoeveel van die dagen er nog volgen tot september!

10. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ben zes weken terug bevallen,maar zie er ook tegenop......
    Lekker babybadje/zwembadje vullen met water en voetjes erin.
    's avonds en 's morgens vroeg ramen en deuren open, huis afkoelen en daarna alles dicht, gordijnen ook.
    Voor lekker drinken in de koelkast zorgen, lekker waterijsjes in de vriezer, lekker fris fruit om te snoepen en niet teveel doen!
    Dat is mijn plan....
    Oh ja, ventilator opzoeken en vast klaarzetten, vandaag al gedaan!
    Geen afspraken maken, behalve voor een kopje koffie of limo bij een vriendin

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Oef, ik leef mee jullie mee, haha. Ik kan me nog zo goed herinneren dat ik met mn dochter zoooo blij was toen de (dat jaar) hele mooie nazomer eindelijk tot een einde kwam. Ik was toen rond de 35/36 weken en zwol op als een tonnetje dat nauwelijks nog kon bewegen en zweette werkelijk uit elke porie van mn lijf. Gelukkig voor jullie is het maar twee dagen en zijn de voorspellingen dat dit de koudste zomer in 200 jaar gaat worden ;). Succes morgen en overmorgen!

12. Minerva

Minerva Niet meer actief

Hier net zo! Ik moet gewoon aan het werk.... ik ben wel eerder vrij i.v.m. de toetsweek, dus ga dan lekker achterin de tuin onder de parasol toetsen en tentamens nakijken ;) Trek wel wat lekker luchtigs aan naar school (werk) :D

13. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    De meesten van jullie zullen me wel voor gek verklaren, maar ik vind het heerlijk de warmte! Ik ben blij dat we eindelijk eens een soort van zomerdagen hebben. Twee weken geleden was het ook van dat mooie weer en iedereen keek me zuchtend aan zo van "jij zult het weer wel vervloeken nu" en iedereen verbaast als ik zei dat ik het geweldig vind.

Lekker met de voetjes in een koud teiltje, ijskoud glas citroenlimonade in de hand, goed insmeren met zonnemelk en bakken maar :)

Ik hoop ook niet dat ik komende twee dagen beval, anders mis ik dit mooie weer!!

14. Bonsje79

Bonsje79 Actief lid

6 jan 2013
    194
    0
    0
    Ik sluit me op in huis, ramen/deuren en gordijnen dicht, blijft het lekker koel! Kom er Alleen uit om m'n dochter naar school te brengen of halen en m'n afspraak bij de gyn 😁

15. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Waarom kan je met BI niet in een zwembad??
    Ik heb het zelf ook en heb er op het moment verschrikkelijk veel last van, maar ik snap niet zo goed wat er mis is aan een zwembad?? Ik vind het juist heerlijk in het water, ben je lekker licht en alles kost dus minder moeite..
    Maar ik heb tijdens mijn zwangerschap nog niet in een zwembadje gezeten dus misschien merk ik het morgen of overmorgen haha ;)

16. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Denk op zich dat het water geen punt is... of het zwembadje..
    Meer om daarna overeind te komen. ;)

Ik zie er ook tegenop, 2 weken terug met de warmte ook last van vocht, bah. Als ik verder niets hoef vind ik het niet zo'n punt, dan schuil ik wel ergens en ga ik met mn voeten in een bak water en eet ijsjes enz.

Maar nu moet morgen hele dag naar werk voor cursus waar het altijd superbenauwd is, en dus morgen helemaal!

17. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    ahzo ;) Ja als ik nu in bad ben geweest is het ook niet echt een pretje om uit bad te komen...

18. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik hou morgen lekker alles potdicht en dan met de voetjes in een teiltje koud water zitten. Ventilator aan en af en toe even sprayen met de plantenspuit. En verder gewoon niks doen eigenlijk, das mijn plan. Hopelijk werkt het.

19. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0

Nou ik kan bijna niet meer lopen, laat staan in en uit een zwembad komen.

20. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Nou ik hou er helemaal niet van en begrijp dat de meiden die al tegen het einde aan lopen het alleen nog maar als meer vervelend ervaren.

Maar ik zie het zo....donderdag en vrijdag wordt het weer herfst, met regen, wind en koudere temperaturen. Brrr.
    Het is echt het 1 of het andere.....

Knmi: Vooruitzichten
    Woensdag op veel plaatsen tropisch warm met 30 tot plaatselijk 35 graden. Woensdagavond en donderdag toenemende kans op onweersbuien, gevolgd door tamelijk koel weer met geregeld regen of buien.

Die twee dagen warmte red ik wel. :)

Deel Deze Pagina