Weerbericht...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door firsttimemom, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hier 30 weken zwanger(banner klopt niet), maar heb gelukkig nog geen last van vocht vasthouden ofzo. Lichaamstemperatuur is wel omhoog gegaan afgelopen weken, dus snachts in bed heb ik het al snel bloedheet. Zal komende dagen ook lekker afzien worden, aangezien wij direct onder het dak slapen en de isolatie ook niet al te best is...
    Voor de rest hou ik me ook maar gedeisd, woensdag moet ik wel naar de VK, maar gelukkig hebben we airco in de auto!
    Ik moet nog 2,5 maand, maar hoop dat we een beetje een normale zomer hebben, zeker rond de uitgerekende datum...(eind aug.), want om nou te bevallen met 30 graden, dank je feestelijk!

2. Melief

Melief Niet meer actief

Volgens mij is het meer dat je geen baantjes moet gaan trekken ofzo omdat je dan je bekken verkeerd belast! Beetje poedelen zal geen probleem zijn ;)

3. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik woon vlak bij Breda dus ik mag ook ''genieten'' van deze warmte.
    Kan er ook echt heel slecht tegen nu maar ja,we wilden allemaal zomer en nu zullen we het krijgen ook whaha.
    Ik denk dat ik voornamelijk toch veel binnen zal zitten en alleen buiten kom om de oudste van school te halen en dat soort dingen.
    Ben gewoon jaloers op mijn oudste dochtertje want die heeft morgen een waterfeest op school in de middag.
    Allemaal zwembadjes op het schoolplein en de kindjes in hun zwemkleding.
    Ik wil ook naar dat waterfeest!!!! haha
    Mja denk niet dat het echt de bedoeling is dat ik ook een zwembadje in beslag neem met mijn dikke buik haha

4. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ik heb vandaag zoveel mogelijk huishouden gedaan en de komende dagen. .... verfrissen met water want ik kan er niet zo goed tegen. Wij zetten dit jaar een permanent zwembad maar staat er nog niet. ...... dan kan ik er wel goed tegen.

5. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    heeeeeerlijk :D:D:D:D:D van mij mag het iedere dag zulk weer zijn

6. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Jeeeej een medestander haha!

7. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    en dan maar hopen dat morgen of woensdag je bevalling niet begint..

Wat mij betreft.. ik kijk echt uit naar morgen en overmorgen, laat maar komen die zon... heerlijk!

sterkte voor degene die er minder goed tegen kunnen

8. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Morgen zet ik het badje op voor mn zoontje en verder doe ik helemaal niks maar woensdag word ik ingeleid en hoop ik dat het een beetje bekwaam is in het ziekenhuis

9. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Tsja... Niet te druk om me maken en hopen dat de baby nog eventjes blijft zitten. Zal wel een dagje tuin worden, morgen maar even op zoek naar een opblaasbadje. Strand is vlakbij maar zie ik niet zo zitten, ik verbrand levend! Van de andere kant, daar kom ik voorlopig ook niet meer, dus dit is de kans.

10. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ow, sterkte!

11. gwndaphnetjuh

gwndaphnetjuh Actief lid

8 jan 2013
    173
    0
    0
    werk in een winkel
    tilburg
    kan er normaal heel goed tegen.
    maar merk dat ik er nu niet zo goed tegen kan pff.
    en we hebben helaas ook geen zwembad waar ik ff lekker in kan gaan zitten afkoelen. worden lange dagen pfff

12. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Hier ook geen zwembad in de tuin want onze tuin is nog niet af en kan zo echt geen badje in.
    Baal er wel van want wat verlang ik naar verkoeling!
    Ik kom nu bewust gewoon echt niet buiten,enkel wanneer het echt moet.
    Net dus de oudste van school gehaald maar ik werd helemaal niet goed op het schoolplein en ben maar gauw op een bankje gaan zitten.
    Werd misselijk en duizelig,helemaal eng werd ik bah.
    Morgen is mijn man gelukkig vrij en de planning staat op een dagje buitenzwembad.
    Zal wel druk zijn maar ik wil,moet en zal verkoeling hebben morgen haha.
    Dit is echt gewoon veel en veel te warm!

13. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik kan er gelukkig wel tegen zolang ik in beweging blijf. Als ik ga zitten in de volle zon ga ik kapot, ook als ik niet zwanger ben.
    Krijg een wegtrekker bah
    Van mijn dochter ook in de zomer bevallen. 14 juli 2009 het was bloedheet die dag en dan lig je op 2 hoog in een verloskamer bleh ;)
    Nu in de winter hihi dus ik heb van allebei straks ervaring

14. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Nu, manlief heeft gisteren een zwembad gescoord, en opgezet! Voor zijn dames alleen het beste natuurlijk, dus op het terras (onder de parasol) op een oud stuk vloerbedekking staat nu mijn 2.60 x 1.80 heerlijke zwembad!

Ik moet wel eerst om mn knieën om er uit te komen, maar hij is niet te hoog, en niet te laag! En inderdaad met de BI, als je eenmaal ligt is het heerlijk! Maar voor 5 minuten erin heeft geen nut, want in en uitstappen is een heel karwij! Manlief helpt me erin en eruit (wat ben ik blij dat ie vanuit huis werkt!!)...

Van 11 vanochtend tot een uur of 4 er heerlijk in gedobberd (met zo'n vliegtuig nek-kussen erbij, heerlijk!) Toen werd ik echt rimpelig, hihi!

Nu weer binnen waar het nog een graad of 23 is, dus ook goed te doen! Zo hou ik het ook wel vol hoor, met dit weer! :D

15. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Ik werk normaal op dinsdag maar aan gezien ik zelfstandig ben heb ik dat fijn verplaatst naar donderdag:p Dus bad opgezet, en lekker niks doen.

16. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Benen in de zon, hoofd in de schaduw, prima vol te houden! Morgenochtend nog maar even genieten, dan gaat het regenen....

17. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Dank je

Deel Deze Pagina