Is het iemand opgevallen dat de brede flessen van Difrax veel minder cc's aangeven dan er werkelijk inzit? Ik had ondervonden dat verschillende merken flesjes verschillende hoeveelheden aangeven, dat daar geen standaardmaat voor is. Nu heb ik net gekolfd en zag dat het 190 cc is. Doe ik het in de fles staat er dat het 160 is. Heb ik het weer overgegoten in maatbeker die ik met koken gebruik en daar wordt weer 190 aangegeven. Wat zal ik nu aanhouden? Wie weet welke flesjes echt de goede hoeveelheid aangeven?
mmm... Bij mij is het anders. Ik kolf met een kolf van avent dus gebruik ik avent flesjes. Als ik bij zo'n avent flesje 130 cc heb, en het dan in zo'n brede difrax fles overgiet dan is het opeens 150cc. BIj mij geeft de Difrax fles juist meer aan.
Wat belachelijk zeg! Dat kan toch niet zo zijn. ik heb twee difraxflessen, gebruik ze bijna niet maar heb er eigenlijk nooit op gelet.
Het was mij inderdaad ook al opgevallen. Als ik had gekolfd met mijn medela-kolf en ik goot het daarna in een flesje, dan kreeg ik andere maten te zien. Maar zoveel als bij jullie scheelde het nooit.