Ik heb van iemand een kinderwagen gekregen, de bugaboo. Nu is er alleen 1 probleempje met deze bugaboo De witte kap (binnekant die wit is ) heeft weer plekken erin zitten en ik wil dat er dus heel graag af hebben maar hoe haal je zoiets eruit? ( heeft in vochtige schuur gestaan) vind op internet wel wat tips maar heb liever iets om te proberen wat ook daadwerkelijk helpt
HG weerplekken reiniger? Dat is het enige wat ik kan bedenken en spul wat ook echt werkt. HG is misschien wat agressief, maar does the trick. Wel even goed kijken of het op jouw type textiel gebruikt mag worden
Misschien kun je wat informatie opvragen om de kap te vervangen??? Ik zou zo niet weten wat je kunt gebruiken namelijk.
Is er geen budget om een nieuwe kapbekleding te kopen? Nieuw van Bugaboo verkrijgbaar of anders van Marktplaats? Lijkt me niet echt fris, 'het weer', dat is eigenlijk gewoon schimmel. En zou voor de rest van de wagen dan ook even kijken naar vervangende bekleding.
Ik heb zelf overigens ooit een extra Bugaboobekleding op Marktplaats gekocht omdat ik een bepaalde kleur wilde hebben die niet meer verkrijgbaar was. Daar zat toen ook het weer in (was niet vermeld dus echt niet netjes), die heb ik op 40, 60 en uiteindelijk zelfs 90 graden gewassen en kreeg het niet meer goed. Zelfde met skikleding. Altijd geëindigd met weggooien. Van mijn schoonzusje heb ik daarentegen een verhaal gehoord over het weer in de hoezen van de loungekussens voor buiten. Zij hadden die weer goed gekregen door ze in het bad te weken met chloor (ik neem aan verdund), en daarna te wassen. Maar goed dat waren loungekussens, met kinderwagenbekleding zou ik echt liever op zoek gaan naar een vervangende kapbekleding of gehele bekleding. Zeker kappen worden volgens mij voldoende aangeboden op MP.
Dit had ik vorige week met mijn bugaboo verzorgingstas en toen heb ik het gewassen met soda ... HELEMAAL verdwenen!
Ik heb het poets spul "Dusty" te koop bij wibra (tenminste,daar heb ik hem vandaag) iedereen zweert bij dat spul!
dankjewel voor de tips, ja nieuwe bekleding is voor mij beetje te duur en ga zoiezo deze tips even allemaal proberen