Help, mijn ouders willen met mijn dochter ergens heen waar ik niet achter sta!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Flowergirl23, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Help!!

Mijn ouders hoeven nooit op te passen..
    Omdat ik ervoor gekozen heb om alleen op zaterdag te gaan werken.

Dus dat als ze oppassen dat dat dan geen vaste prik is, en echt opa en oma kunnen zijn.
    Maar nu had ik ze vorige week al gevraagd of ze een dagje wilden oppassen en dat is morgen dus.
    Okee vinden ze leuk, prima.. want op het werk hadden ze gevraagd of ik kon werken.

Maar nu willen ze morgen met haar weg, vind ik opzich niet zo erg.
    Meer waar ze naar toe gaan vind ik niet leuk..

Ze willen naar mijn oma gaan.. Ik heb mijn oma al 3 jaar niet meer behoorlijk gesproken of gezien, omdat ze het altijd af laat weten..
    Ik woon ook al 4 jaar op mezelf, ze heeft me huis nog nooit gezien. Dus op een gegeven moment was ik er nogal klaar mee dat alles van 1 kant moest komen...

Nu heb ik een maand geleden contact gezocht met haar, en wezen praten, en gezegd dat als ze haar achter kleindochter wilt zien, dat ik graag wilt weten hoe graag ze dat wilt, dus dat de eerste bezoek uit haar initiatief komt.

Maargoed, nu maand later, nog niks vernomen.. volgens mijn pa is dat omdat ze niet te greedy over wilt komen.
    Maar nu willen ze morgen naar haar, want alles was toch immers uitgesproken?!
    En dat is ook wel zo.. Maar ik wil eerst zelf pronken met me dochter, en pas als ze zelf ook initiatief toont.
    Nu wordt het haar zo in de schoot geworpen..

Stel ik me aan? Of is het enig sinds logisch?!

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik zou duidelijk zijn meid!! als jij het niet wil gebeurd het niet simpel!

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Wat een vervelende situatie, voor jou maar ook voor jouw ouders denk ik.

Heb je aan je ouders echt duidelijk gemaakt hoe jij je erbij voelt? Wat vonden ze daarvan?

Ik vind dat het er niet echt toe doet hoe ik of iemand anders hier vindt of jij je al dan niet aanstelt. Als jij niet graag hebt dat je dochter meegaat naar daar, moet je daar met je ouders over spreken en samen bekijken hoe jullie met deze situatie omgaan.

4. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Als jij er niet achter staat moet je t niet toelaten ;) Simpel !

T is jou kindje en jij beslist... ze kunnen ook een andere dag naar je oma toch, ze mogen al een keertje oppassen , dan zullen ze t niet riskeren tegen je in te gaan toch? succes!

5. Flowergirl23

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Nou over dat ze daar morgen heen willen heb ik ze nog niet over gesproken.
    Ik kreeg dat net in een whats app... En heb nog niet geantwoord..

6. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

In een wat?? :)

Ik zou ze even bellen en uitleggen hoe je je erbij voelt. Jij kent je ouders het beste en kan nu misschien ook al wel inschatten hoe ze zullen reageren. Probeer dan al eens op voorhand rustig te bedenken hoe je gaat reageren als ze iets zeggen wat je eigenlijk niet wil horen. Probeer begrip te hebben voor hun gevoel erbij, het is natuurlijk hun moeder ook wel...

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Meis ik zou het in jouw geval niet doen..
    Wat je zegt: Je wilt haar toch zelf showen?? Dat wil ik nog steeds overal met mn dochter:D Hahaha. En steeds weer bij dezelfde mensen;)

8. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    ik vind helemaal niet dat je je aanstelt en dat je ouders eigenlijk respect moeten hebben voor jou mening en plan van aanpak...
    hopelijk komen jullie er goed uit ;)

en ik zou er ook zelf mee willen pronken hoor :D heel normaal!

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik vind ook dat je ouders dan niet met haar daar heen moeten gaan uit respect voor jou!

Dan gaan ze lekker een andere keer naar oma en nu wat leuks doen met hun kleinkind.

10. Flowergirl23

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    whats app is zelfde als ping van de blackberry.. of ook wel kosteloos smsen (buiten je internet kosten om dan)

Pff.. zat al weer te stressen om niks..

Ik heb netjes geantwoord van:
    Oma heeft haar nog niet gezien, en de eerste "ontmoeting" zou ik graag willen doen/ bij willen zijn.

antwoord: Dat geeft niet, dan gaat pa ff alleen..

Ofwel, gestress om niks.... ;)

11. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ik zou het ook niet willen in dit geval, dus zou het er gewoon met mn ouders over hebben, en bij mijn standpunt blijven

Deel Deze Pagina