Even een raar vraagje tussendoor. Laten jullie je (oudere) baby's nog steeds elke keer boeren na een voeding? Ik doe het uit gewoonte wel en er komt soms echt een mega boer uit. Maar als ik het niet doe is er ook niets mis. Met vast eten of tuitbeker boeren ze natuurlijk ook niet!
Ik hou hem na de voeding even rechtop om hemde mogelijkheid te geven. Komt er niets dan is dat prima.
Nee eigenlijk niet, behalve na de laatte fles voor t slapen gaan Voor de rest is ie heel de dag aan t staan of op N buik dus dan komt het anzelf
Eh.. ik liet mijn zoontje eigenlijk nooit boeren na een borstvoeding.. alleen na een flesje.. toen hij klein was hield ik hem natuurlijk wel nog even lekker tegen me aan (overeind) maar nu is hij meestal alweer te druk met andere dingen
Hier word gewoon geboerd als het hem dwarszit haha. Soms kan hij echt uit het niets een megaboer laten . Ach nu mag het nog hihi.
Nee, want er komt nu niets meer direct na de voeding. Soms begint hij te piepen en onrustig te drinken. Dan weet ik dat hem wat dwars zit...dan boert hij even mijn haar in de war en wil weer verder drinken...
nou ik probeer het wel altijd maar meestal komt er niks... wel een golf melk soms.. maar meestal pas na een half uurtje...