Weersvoorspelling Oudjaarsnacht

Discussie in 'De lounge' gestart door Be Happy, 31 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

GRRRRRR..... :evil: :evil: :x ..... Ze voorspellen mist en ijzel voor vanavond / vannacht! Vorig jaar waren wij hier in Drenthe ook al gezegend met zeer dichte mist. Waardoor wij dus geen vuurwerk zagen, sterker nog, je zag geen hand voor ogen. Mijn ouders waren 's avonds bij mijn oma in Beilen op visite. Daarna zouden ze bij ons in Assen komen. Nou, mijn moeder (ook nog hartpatient en durft in het donker niet te rijden) heeft van Beilen naar Assen voor de auto moeten lopen omdat je werkelijk he-le-maal niks meer kon zien door die rotmist.

En nu? Het is hier nu al mistig. Ik vrees dus dat het alleen maar erger gaat worden. En wij zouden weg vanavond: eerst naar schoonouders, daarna naar mijn ouders. Als het weer zo blijft, blijven wij dus thuis en moeten we straks nog naar de Super om boodschappen te halen voor vanavond (anders hebben we geen lekkers in huis) en nog oliebollen halen.

Waarom nou net weer zulk weer op Oudjaarsdag/avond? Gisteren was het zulk mooi weer......

Hoe is het weer nu bij jullie momenteel?

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    bij ons is het koudddddd en licht mistig
    ben benieuwd vanavond of we het vuurwerk wel kunnen zien ;)

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hier in Twente mooi gezond weer.
    Wij blijven gelukkig gewoon thuis vanavond.

4. Writer

Writer Niet meer actief

hier ook mistig, vorige jaar konden we ook niks zien , zo vervelend dan he , je hoort allen BOEM en geen vuurwerk te zien zoooo erg

5. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

koud en super helder hier
    vorig jaar inderdaad extreme mist dat mijn vader snachts heel zacht heb moeten rijden omdadt hij letterlijk niks zag.

Maar nu lekker helder ;)

6. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

hier zie je ook niks van de mist, en het is ijskoud :D

kindjes schaatsen hier al op de sloot (vind het zelf nog niet zo verstandig, maarja)

7. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    Hier ook grijs en een klein beetje mistig... we vertrekken zometeen al naar mn ouders. Dan zijn we daar gewoon gezellig de hele dag :D

8. henkie24

henkie24 Niet meer actief

hier kkkkkoud en zonnig. gaan naar mijn pa en ma. maar is 2 straten verderop dus. en vuurwerk... tja ben er mega bang van dus ga toch niet naar buiten
    heb vorig jaar een vuurpijl tegen mijn been gekregen. gevolg grote brandplek op mijn been en een broek met 1 pijp!

fijne jaarwisseling allemaal

9. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

overijssel: koud en zonnig!

10. sinada

sinada Niet meer actief

koud en heiig vandaag in Haarlem

11. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hier koud en helder, het zonnetje schijnt lekker.

Kijk maar uit he om vannacht de weg op te gaan, doodeng als het zo mistig is en daardoor ook nog kans is op gladheid.

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    je bent me net voor Taby. Ik wilde ook iedereen vragen om heel erg voorzichtig te zijn op de weg.
    (heb vorig jaar met die mist doodsangsten uitgestaan en we moesten maar 4 km rijden)

Hier is het vooralsnog bij vlagen zonnig en koud.

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nou...het is hier (Assen) nog steeds mistig en ijskoud. We hebben net wat lekkere hapjes gekocht voor vanaaf en een flinke voorraad oliebollen.

Verder heb ik mijn ouders al bericht dat we, als het erg mistig wordt vanaaf, niet zullen komen helaas. Ook zijn ouders zijn daar al van op de hoogte.

Hoop wel dat we in elk geval wat vuurwerk kunnen zien. Vorig jaar ging dat namelijk ook al letterlijk de mist in. Ik vind dat er wel bijhoren, vuurwerk om 24.00 uur, qua gevoel van "nu is het nieuwjaar, nu is het 2009".

Iedereen een fijne jaarwisseling en hopelijk trekt die rotmist weg!

(Zul je net beleven.... Mist, ijskoud, geen vuurwerk te zien en dan word ik ook nog ongesteld.... :( .......)

14. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier is het lekker koud, zonnig en heel licht mistig

15. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Hier in Groningen KOUD en zonnig!
    (Nog) geen mist..
    Vorig jaar idd wel....Zag geen klap toen.. :( (Hoorde ze alleen :) )
    Ik zie wel wat het wordt... ;)
    Maar zou wel jammer zijn dat uitgerekend het vanacht weer mistig zou zijn..

16. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Kampen zonnig en helder!

17. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

het is hier trouwens -8

18. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik hoopte al dat iemand uit groningen zou zeggen hoe het weer daar is! wij gaan er zo heen om een hotelletje te pakken :D zou wel leuk zijn als het weer daar beter is dan hier natuurlijk :p maar gelukkig wel!

19. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is hier al hartstikke mistig!

Kop van Noord-Holland (begin afsluitdijk)

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hier is het mistig.
    Vorig jaar zagen we vanaf huis het vreugdevuur niet eens!
    We wonen er 100 meter vanaf en het vuur was zeker 5 meter hoog toen.
    Zo'n dichte mist was het dus.

Hoop dat ik dit jaar wel mn mooie pijlen kan zien.
    Speciale hartjes pijlen gekocht om onze hartewens aan te hangen, dus wil ze wel kunnen zien :D

Deel Deze Pagina