Wie gaat er nog meer zelf oliebollen bakken en zijn er nog ideeen voor lekkere variaties? Ik ga dit jaar maar weer zelf oliebollen bakken
ik ben meer van het oliebollen halen hihi Gelukkig woon ik in Rotterdam, dus haal ik het bij de beste kraam van Nederland
Ja dat klopt idd Dat is dan reuzehandig en lekker . We hebben hier zo'n vieze kraam daar wil ik geen oliebollen van en dan moet ik ze wel zelf maken
Heb je een receptje? Wat nog meer lekker is om in het deeg te doen: - appel/ kaneel - ananas - nootjes - gedroogde abrikoos - perziken (uit blik) Of hartig, dit vond ik op het internet: Pittige oliebollen met paprika: Maak ook eens een hartige variant op de oliebol. Vervang de appel door 1 rode of groene paprika. Voeg in plaats van rozijnen 150 gram maïskorrels uit blik toe en vervang de kaneel door 2 eetlepels fijngehakte verse koriander en 1 eetlepel tabasco. Variatie op paprika: - blokjes kaas - blokjes ham - magere spekreepjes
Oh dat laatste klinkt niet slecht, Lijk me zelf wel leuk om van zoiets minibolletjes te maken als snackje op een gelegenheid ofzo. Ik ga hem onthouden
ik heb het vorig jaar gedaan, en ik doe het dus echt noooooooit meer! wat een rot werk is dat, en me huis stonk een week later nog naar de oliebollen. Nee ik laat ze dit jaar door mijn moeder maken, en kom dan wel een zakje halen
Ik bak ze elk jaar met mijn moeder maar we hebben beide geen zin deze keer.. We maken meestal met stukjes ananas, appel, rozijnen en kaneel. Superlekker! En niet te vergeten de appelflappen, ananasflappen en bananenflappen. Jammie Misschien toch maar wel weer bakken..
mijn moeder bakt ze voor ons ze komt met oud en nieuw bij ons thuis vieren en neemt een heleboel oliebollen mee.. ze bakt ook nog van die lekkere appelflappen
Ik bak ze ook elk jaar zelf Heerlijk! Alleen hier niks extra's ofzo erin, daar hou ik zelf niet van...
Ik vind oliebollen bakken echt leuk! Maar ik mag niet van mijn man, ivm de stank. In de schuur bakken heb ik zelf weer geen zin in
van welk merk nemen jullie dan de oliebollen mix? En wat voor frituurolie? Ennu, hoeveel tijd gaat er ongeveer inzitten in dat klaarmaken en bakken? Zit eraan te denken om ze dit jaar ook zelf te gaan bakken Zal de allereerste keer zijn