Hier ook mistig en koud ,moet nog werken ook vanavond zon 20kilometer verderop in een dorp, dus dat is minder
Hier is het koud en erg helder. Ik baal dr flink van als het weer zo mistig wordt als vorig jaar Ik wil vuurwerk zien! En hier hebben ze altijd heel erg mooi vuurwerk.
Ik kom uit Delfzijl, en het is hier potdicht, dus voor je een hotel pakt, ik denk waarschuw even, Ik baal als een stekker, wij hebben EINDELIJK eens heel mooi vuurwerk, en dan zien we het waarschijnlijk niet
@ Boots: waar in Drenthe? In Assen wordt het namelijk steeds mistiger.... Ik hoop zo dat het wegtrekt, maar ik heb er een hard hoofd in. @ all: als jullie de weg op moeten vanavond / vannacht, houden jullie dan wel de weerberichten in de gaten? Zowel de ANWB als de KNMI waarschuwen namelijk voor zeer dichte mist (vooral in het westen en midden van het land) en ijzel (vooral in het noorden).
Ik wil prive blijven maar zal je via pm een bericht sturen Ik heb er nu ook een hard hoofd in, Assen is niet extreem ver weg hier
Hier in Gelderland aan de Duitse grens al licht mistig, -8 'C , maar wel de hele dag lekker zonnig. Zow, als ik nog aan vorig jaar denk aan die mist joh...dat was echt niet meer normaal! Hoop dat het vannacht allemaal een beetje meevalt...
hier in het oosten is er nog wel zon maar als je naar de lucht kijkt zie je wel dat de kruitdampen blijven hangen.. erg jammer.. Ik mag vannavond werken tot 23 uur in de buurt van Deventer. dan 30 min rijden naar huis.. Ga er vanuit dat ik naar huis ga maar heb wel slaapspullen mee genomen. dus lieve allemaal als je niet moet ga dan niet.. en zit je in de zelfde situati neem dan voorzorgsmaatregelen. liefs van Yippie die hoopt naar huis te kunnen vannavond!
Hier begint het ook alweer mistig te worden Net als vorig jaar, toen kon je na 12uur nog geen meter vooruit kijken (en dan overdrijf ik niet ) Zelfs de brandweer had mensen voor hun wagen lopen om de weg te wijzen omdat ze niks zagen hoop dat het dit jaar niet zo erg gaat worden
hier nog een drenthenaar vorig jaar zouden mn ouders komen, wonen in de zelfde plaats ,maar waren bij hun huis de bocht om en zijn weer terug gereden, ze zagen gewoon niets.