Almere is ook mistig,mijn neef uit Zwolle heeft helaas net afgebeld,hoop dat mijn broer(Hoofddorp)nog wel komt. Wij willen vanavond UFO ballonnen opsteken,hoop dat die nog te zien zullen zijn.
Ik hoop dat het niet te erg gaat ijzelen en misten,want m'n vader moet nog naar huis rijden vannacht.Is niet erg ver hoor, maar dan ben ik toch niet erg gerust...
Hoi hoi, Ook wij zagen vorig jaar geen hand (of lees vuurwerk) voor ogen, je verdwaalde gewoon in je eigen straat (echt)... Nu weer, alles zit potdicht Mijn man heeft avonddienst en moet straks nog een uur rijden voordat hij thuis is, althans we hopen op een uur rijden Mocht de situatie zich weer voordoen dat het net als vorig jaar gewoon levensgevaarlijk is om auto te rijden moet mijn man maar op zijn werk overnachten
Precies, we hebben afgesproken dat als hij in de auto stapt we elkaar op de hoogte houden. Handig hoor het mobiele netwerk
hier nu bewolkt en koud. hoop dat het niet te mistig wordt. wil natuurlijk wel wat kunnen zien groetjes, Miranda
Het is een klein beetje mistig hier in Den haag, ik woon vier hoog en ik kan redelijk ver kijken , dus ik hoop hier vuurwerk te zien vanacht
De mist was hier rond 20.00 uur gisteravond opeens helemaal verdwenen! Dus we hebben heerlijk van het vuurwerk kunnen genieten en het nieuwe jaar goed kunnen inluiden. Nu nog NIET ongesteld worden....