Weerterbergen of Beach Resort (Roompot)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Rozaly, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Wij willen graag een weekendje weg in januari in mijn verlof. Bij de Kruidvat kon je een bon kopen waarmee je voor 79,- een weekend naar een Roompot park kan. Weerterbergen en het Beach resort hebben een subtropisch zwembad las ik, maar welk is het leukst? En zijn de huisjes een beetje netjes..?
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

2. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    100% Weerterbergen! Weerherbergen is een redelijk goed park (huisjes) met een aardig zwembad (niet vergelijkbaar met de zwembaden van Center Parcs, maar op zich niet verkeerd). Het park ligt mooi in de bossen. De huisjes zijn basic, maar voor ons prima. We zijn er al regelmatig geweest en beviel ons prima.

Let wel op dat het een autovrij park is. Als je een huisje achterin het park hebt is het best ver lopen naar het zwembad/centrum. Dat is niet fijn als je hoogzwanger of net bevallen bent.

Een keer zijn we naar Beach Resort geweest en dat doen we dus nooit meer. We kwamen in een stacaravan terecht voor zes-personen, maar voor 2 personen was het al erg krap. We sliepen op een plank... Verder vond ik het zwembad vies en het park weinig aansprekend.

3. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn meerdere keren naar de Weerterbergen geweest en de huisjes zijn oud en eigenlijk wel toe aan een opknapbeurtje. Een van de keren dat we er waren was het echt smerig (en onveilig) en heb ik een klacht weggelegd. Toen hadden ze schoongemaakt maar echt proper was het er toen nog niet. De stip die los zat hadden ze wel gemaakt maar aan het einde van onze vakantie zat ie weer los.

Voor mij liever Landal of Centerparks

4. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Wij gaan normaal ook naar CP, maar dat kost heel wat meer. Vandaar dat we dit een keer wilden proberen. Huisjes Weersterbergen zien er idd heel oud uit.. nog maar even kijken wat we doen..

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wij zijn 2 jaar terug in de zomervakantie naar Weerterbergen geweest, maar eerlijk is eerlijk: het was dat het zulk prachtig weer was en wij bijna niet in het huisje hoefde te zijn, anders had ik het toch echt een trieste bedoening gevonden. Huisje was zo enorm gedateerd. Banken zaten niet lekker, bedden waren ronduit bedroevend, badkamer die toe was aan een opknapbeurt, de trieste aanblik van de binnenkant van het huisje zelf. Nee, dat doe ik niet snel nog een keer. Zwembad was wel ok en het park verder ook, maar die huisjes.. ;) Betaalde er gelukkig heel weinig voor, maar betaal in het vervolg toch liever iets meer voor een beter huisje :)

Deel Deze Pagina