midweek weg, tips gezocht

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door brenda1976, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

We willen een midweek in september weg (5sept).
    Als eisen hebben we een binnenbadje en kindvriendelijk.

We hadden eerst geen bezwaar tegen een tent, maar met deze regenbuien stellen we onze eisen een beetje bij. We willen toch wel droog zitten......

We zoeken dus iets leuks en liefst niet te duur.
    Dit is een extra vakantie omdat we hele zware periode hebben (hopelijk gehad). En we met ons gezin wat extra tijd willen doorbrengen.

Wie heeft een superleuke tip! Ik zie door de bomen het bos niet meer.

grBrenda

2. annabuik

annabuik Actief lid

3 feb 2007
    383
    0
    0
    Hai brenda,

net wat geboekt in bad bentheim ferienresort van roompot. Nieuw, schoon, groot en goedkoop!
    succes

3. brenda1976

ik ga daar eens kijken, dank je~!

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    vakantieveilingen.nl?

5. brenda1976

daar heb je leuke prijzen, maar als je kijk dat je al ruim 100 euro aan allerlei kosten kwijt ben, vind ik het best duur nog worden... vaak is het niet zo luxe.

6. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Sunparks is goedkoper dan Landal en CP. Wij hebben in dezelfde periode als jullie een huisje gevonden in Sunparks. ( was voor ons ook een extra vakantie en moest dus zo goedkoop mogelijk, haha. ) Nu betalen we 270,- midweek.

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

roompot !!

en een aanrader is weertebergen, geen luxe huisjes dat niet,

maar wel een bad, mooi subtropisch zwembad, een soort ballorig op 5 km afstand echt heel erg leuk !!!

ik zal eens kijken... volgens mij had ik een aanbieding daarvoor in de mail staan van 245 voor 99

hmm zie net dat daar weer van alles overheen komt als lokale heffingen enzo,

als je vertrekt op 5 september betaal je daar 159 euro voor 4 personen maar je betaal zobiezo 65 euro borg daar nog weer overheen, die krijgt je weer terug 10 dagen na de vakantie wanneer blijtk dat jullie niets kapot hebben gemaakt.

8. brenda1976

ooo dank je! ga even daar kijken, zie ook nu arizona huisje staan van slagharen, lijkt me ook wel iets. Dat is via vakantieveiling zonder gekke kosten.

gr brenda

9. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    last minute bij Landal boeken. Als je een paar dagen van te voren boekt dan scheelt je dat veel geld. Ik kan je de kinderbungalow op Rabbit Hill enorm aanraden. Er is een leuk zwembad op het park, maar ook een binnenspeeltuin. Super fijn.

10. brenda1976

oooo dan wacht ik nog een paar dagen :)

11. brenda1976

12. brenda1976

thanks

13. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Als je een duidelijk overzicht wilt van het aanbod: Bungalow en vakantiepark aanbiedingen - BungalowS.nl
    Daar kijken wij altijd als we een weekendje weg gaan; alles bij elkaar met prijzen erbij. Ideaal! Alleen altijd een gokje welke wel of niet mooi is enz, maar tot nu toe nooit teleurgesteld.
    Overigens vinden wij ook Weerterbergen een aanrader! De huisjes zijn idd nogal gedateerd, maar het ziet er netjes uit en het park is gewoon leuk, zeker met kleintjes (genoeg speelplekken e.d. dus met een beetje aardig weer kun je lekker veel naar buiten)

14. brenda1976

thanks!!! dames!

ons gaat het om leuks voor de hele kleintjes.
    klein binnenzwembad en het is al gauw goed he!

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij hebben 2 weken terug een mystery park geboekt van centerparks. Voor 8 personen was het voor een midweek 270 euro. Niet héél goedkoop maar de zéker de helft goedkoper dan normaal. En eigenlijk zijn de meeste cp parken wel goed.

Dus misschien is dat nog een idee, als afstand niet uit maakt?

16. brenda1976

ja is zeker ook een optie, tanks!

17. Katoke

Katoke Nieuw lid

8 sep 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina