Dames op welke webshop heb jij wel eens een bestelling gedaan waar de service heel slechts en/of de producten te laat of nooit binnenkreeg. Ik start alvast. Bestel nooit wat bij www.mijnspeen.nl reden: Fopspeenfabrikant spint garen bij Mexicaanse griep | Zwanger lees de reacties onder het artikel. Ik heb daar ook wat besteld na vier maanden heb ik het nog niet binnen.
ik heb even snel je 2e link gelezen, wat is nu precies je probleem? dat je erin getrapt bent? of dat de levering ofzo niet goed was??
Ik heb mijn bestelde producten nooit ontvangen, waarschijnlijk ben ik dus gewoon opgelicht. Dat maakt nu verder niet uit, geld is weg, maar ik wil niet dat dit mij een tweede keer overkomt. Ik bestel namelijk best veel via internet en ik denk dat meerdere mensen te maken hebben gehad met webshops die producten erg laat leveren of helemaal niet. Het zou fijn zijn als we hier dergelijke (kinder) webshops plaatsen.
ah, ik dacht dat het ging om het verhaal dat het goed is voor je kindje om een speen met zn eigen naam te hebben, dat snapte ik dus niet helemaal... vervelend joh!
ik heb hier gelukkig geen ervaring mee, maar ik kijk altijd of een webshop een thuiswinkel waarborg heeft. als dat niet zo is begin ik er niet aan. liefs doris
Het is een internetwinkel. Ik heb daar een autostoel gekocht die nu kapot is gegaan. Ik probeerde ze erover te bellen (0900 nummer) maar ik kreeg steeds een "in gesprek toon". Mailde ze vervolgens om meer duidelijkheid en over de telefonische onbereikbaarheid maar ze reageerden totaal niet op de vraag waarom ze ruim 3 weken niet telefonisch te bereiken waren. Vervolgens opnieuw gemaild en uiteindelijk als antwoord gekregen dat ze een storing hadden en ik kreeg een nummer waar ik ze wel kon bereiken. Nou even over de autostoel. Hij is stuk en ik kan hem opsturen zodat zij kunnen zien of het defect onder da garantie valt. Nou daar zit je dan zonder autostoel terwijl ik alles met de auto moet doen. Of ik moet thuis blijven met mijn kind totdat ik de autostoel terug krijg of ik ga tijdelijk een autostoel kopen. Nou dure grap. Wij hebben hier geen openbaar vervoer. (Ja ik woon in Nederland ) Nou dan ben je geneigd om het er maar bij te laten zitten. Ik heb ze gevraagd naar een oplossing b aar die hebben ze niet. Ze geven zelf aan dat dat een groot nadeel is van iets kopen op internet. Dus voor mij geen grote aankopen meer via internet. De autostoel was ruim 200 euro dus mijn lesje heb ik wel geleerd. Bij de prenatal had ik een kinderwagen gekocht waar ook iets mis mee was. Deze heb ik naar de winkel gebracht voor reperatie en ik kreeg zonder gezeur een vervangende kinderwagen. Dat is nou het voordeel van een "gewone" winkel!