hallo, misschien even een beetje een gekke vraag maar wellicht heeft hier iemand deze autotjes.... kan mij iemand het verbruik vertellen van deze auto's? klopt het als ik reken op 1/15 ? {dat liep mijn swiftje een aantal jaren geleden} bvd
Dat verschilt natuurlijk per motor, zo kun je een 1.4 niet met een 1.2 vergelijken, en een auto op benzine niet met een auto op diesel. Maar over het algemeen zijn het vrij zuinige autootjes, alleen zit er wel verschil in, ook hoe je rijdt/waar je rijdt en het verleden van de auto.
Ik had een Clio, vorige model 1.2. Reed ongeveer 1/15 maar ik rij redelijk door en veel snelweg (voor zover doorrijden mogelijk is met een 1.2 motortje )
het rijd allemaal even zuinig.. alleen als je voor de meest betrouwbare auto wilt kiezen zou ik voor een corsa gaan.. renault heeft altijd wel zijn standaard minpuntjes.. kzou zowiezo voor een 1.4 gaan.. maakt niet uit welke van de 3 je neemt..
Dat vind ik van Opel, die neem ik nooit meer na mijn opel combo en opel vectra. Ik wil alleen nog maar renault
Ik rij voornamelijk in/rond de stad. Reed met mijn Twingootje 1.1 uit '93 zo'n 1/14 en nu met mijn Corsa 1.2 uit '02 ongeveer 1/16. Moet zeggen dat ik me in de Corsa wel een stuk veiliger voel... beetje meer auto om je heen .
Twingo is er (helaas) niet in een 1.4 uitvoering.. Mijne is ook zuinig, 1.16 (rij zelf veel in de stad, manlief rijdt er meer langere afstanden mee).
wbt het rijden in en om te stad e.d. dat weet ik ik heb jaren in een automaterialen zaak gestaan en me broer en pa zijn automonteur... dat zit wel snor wbt renault of opel... tja das ieder ijzn voorkeur wij rijden om het koment een suzuki jeep die oldtimer is {zeepkist op wielen} en een renault laguna we willen er een autotjes bij omdat met die zeepkist niet goed te rijden valt maar het onze hobby is... en hij zuipt ons arm... vandaar pff ik zoek verder maar heb een erg goedkope twinge gezien en dat bevalt me wel... zou eigenlijk me vriends auto worden maar dan rij ik wel met de kleine en hij met de grote
Ik denk dat dat ervaring is .... Bij ons is tot 2x toe de opel uitgebrand....als het toeval is vind ik het prima maar ik neem de gok niet nog een keer Ik had de laatste keer een peugeot 106 ...liep 1:20 en nooit iets mee geweest.(weggedaan omdat het een 3 deurs was en dat vond ik lastig met beebje op komst)